Nummerinformatiedienst

Tele2: Contact met de Klantenservice

  • Hoe kan ik Tele2 contact opnemen?
  • Hoe kan ik de klantenservice van Tele2 bereiken?
  • Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van dit bedrijf?

Klantenservice Tele2

In 1993 werd het bedrijf opgericht als een Zweedse telecomaanbieder van mobiele en vaste telefonie, mobiele data en diensten omtrent het internet. Tegenwoordig is het bedrijf in tien landen actief, met meer dan 30 miljoen vaste klanten.

Kenmerkende eigenschappen en krachten van het bedrijf zijn:

  • Het bedrijf heeft meerdere prijzen gewonnen met producten en diensten die als beste uit de test gekomen zijn;
  • Overstappen op het internet en de telefonie van de aanbieder verloopt soepel en eenvoudig;
  • De klantenservice Tele2 staat op vele verschillende manieren en platforms voor de klant klaar om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en problemen en storingen spoedig te verhelpen.

Tele2: Contact

Het Tele2 contact kan worden bereikt op allerlei verschillende manieren:

  • Via de live chat: hier kunt u 24 uur per dag, zeven dagen per week terecht om uw vragen direct aan een virtuele assistent te stellen.
  • Facebook: op dit sociale platform kunt u op weekdagen de hele dag en in het weekend overdag vragen stellen aan het webcare-team, dat zo snel mogelijk antwoorden biedt.
  • Twitter: net als bij Facebook is het webcare-team ook op Twitter actief om antwoorden te geven op korte en bondige vragen.
  • Via het forum: hier zijn zowel medewerkers als andere klanten aanwezig om antwoord te geven op allerlei vragen omtrent het gebruik van de producten en de diensten die het bedrijf aanbiedt.
  • Via de post: onder vermelding van uw klantgegevens kunt u uw probleem door middel van een brief bij het bedrijf rapporteren, waarna u zo spoedig mogelijk een antwoord terug kunt verwachten.
  • Het klachtenformulier: op tele2.nl, voorheen www.zonnet.nl, vindt u een online formulier waarmee u uw klachten aan de klantenservice kunt doorgeven.
  • Per telefoon. Door het geschikte telefoonnummer Tele2 te bellen, krijgt u direct een medewerker aan de lijn die uw vraag snel kan beantwoorden, uw probleem kan verhelpen of uw bestelling kan aannemen.
Facebook https://www.facebook.com/Tele2Nederland/
Twitter https://twitter.com/Tele2Nederland
LinkedIn https://nl.linkedin.com/company/tele2
YouTube https://www.youtube.com/user/Tele2Nederland
Instagram https://www.instagram.com/tele2nederland/
Google+ https://plus.google.com/+Tele2Au1
FAQ https://www.tele2.nl/klantenservice/
Contact https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Inloggen https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Rekening, betaalstatus, gebruik https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Persoonlijk https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Zakelijk https://www.tele2.nl/zakelijk/
Tarieven/pakketten/prijzen https://www.tele2.nl/shop/mobiel/
Producten en diensten https://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/
Aanbiedingen https://www.tele2.nl/mobiel/aanbiedingen/
Vind de dichtstbijzijnde winkel https://www.tele2.nl/winkels/
Contract opzeggen https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet-bellen-tv-opzeggen/?sqr=contract%20opzeggen
 Iphone App https://itunes.apple.com/nl/app/mijntele2-app/id595694404?mt=8
 Android App https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tele2
Telefoon 24/7 020-7544444
Adres https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

 

Door telefonisch contact op te nemen met het Tele2 klantenservice nummer, kunt u spoedig antwoorden krijgen op vragen over onder andere de volgende zaken:

  • Uw mobiel, bijvoorbeeld over het activeren van uw Simkaart, hulp voor uw toestel, het aanpassen van uw abonnement of rekeningnummer, de status van uw bestelling en het doorgeven van een verhuizing.
  • Het internet, bijvoorbeeld voor vragen over uw bestelling en bijbehorende factuur, het verbeteren van de snelheid van uw draadloze verbinding, het installeren van het internet, het doorgeven van een verhuizing en het opzeggen van uw pakket.
  • Televisie, bijvoorbeeld voor het wijzigen van uw abonnement of het bijbestellen en opzeggen van zenderpakketten, het bekijken van uw factuur, problemen met uw beeld, het gebruik van Online TV en een overzicht van alle beschikbare zenders.
  • Vaste telefonie, bijvoorbeeld voor vragen over het installeren van uw telefoon, problemen met het bellen of ontvangen van berichten, het instellen van uw voicemail, uw nummerbehoud bij verandering van telefoon en het opzeggen van uw pakket.

Tele2: Storing

Op de website van het bedrijf vindt u een overzicht waarin u in één oogopslag kunt zien welke storingen en onderhoud er op dat moment plaatsvindt. Daarnaast kunt u door middel van een virtuele assistent vragen stellen over de Tele2 storing, of op een andere manier contact opnemen met de klantenservice om uw problemen te verhelpen.

Tele2: Telefoonnummer

Wanneer u het Tele2 telefoonnummer belt bij vragen of problemen voor het telecombedrijf, of op een andere manier contact opneemt met de klantenservice. Zoals via de website, een sociaal platform of per brief, zult u dus altijd spoedig een antwoord ontvangen. Het Tele2 contact staat altijd graag voor u klaar om u zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Afdeling Telefoonnummer Werkuren
Klantenservice 020-7544444

Ma-vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Klantenservice via Tele2-nummer 1200

Ma-vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Vaste telefonie 020-7544444

Ma-Zat: 09:00-17:00

Zon: uitgang

Vanuit het buitenland +36140191602

Ma-Vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Ondernemersproduct + 31 020 754 4475

Ma-Vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: 12:00-17:00

Zakelijke dienst +310207501611

Ma-Vr 08.00-18.00

Zat-Zon: uitgang

Hosting en domeinnamen +310247070707

Ma-Vr: 09:00-17:00

Zat-Zon: uitgang

8 Comments

  1. Kwaad Karel

    Zeeeeeer waardeloos!!!!!!

  2. Fabienne

    Kan iemand zeggen: waarom duurt het altijd echt lang om de hulp van u telefonisch te krijgen?! Een factuur is betaald. graag dan via internet …

  3. Laurens

    Ik wacht al 40 minuten!!! Ongelooflijk!!! gelukkig kreeg ik mevrouw Wendy aan de lijn die er helemaal niets begrijpt! Zij heeft naar een oplossing voor mijn tele2 app gevraagd!en zo zo… Nu kan ik de doel van de wachttijd begrijpen – voor u om een klachten te formulier. Op het eind via Facebook opmerking gemaakt en dan – gelukkig – direct antwoord op het probleem gekregen. Na ongeveer twee dagen mijn probleem is uiteindelijk opgelost. Denk toch over uitstappen.

  4. James

    Klantenservice heeft niet betaald 10 keer op tijd! Dan nog half uur in de wacht was ik! Ik werd iedere maand is wel gek bij de klantenservice van TELE 2 !

  5. Elmo

    De klantenservice heeft me heel goed geholpen! Het was perfect! Ik hoop dat de medewerkers dezelfde manier voor u ook helpen! Ik geef vijf of meer sterren! Zij verdienen!

  6. Zoë

    Tot nu heb ik geen problemen met de klantenservice –vandaag ben ik heel goed geholpen en ben ik tevreden over mijn keuze. So far, so good – zeg ik. Verder gaan wij zien! Ik hoop dat ik niet teleurgesteld werd.

  7. Sjakie

    Kortom: Waardeloos!!! Slecht en nog één keer – waardeloos…
    Ik wil mijn abonnement niet want alles dat ik heb is de slechte internet verbinding!
    De medewerkers aan de support zijn wel vriendelijk maar geen hulp op het eind!

  8. marjan

    hi jongens er staat dat ik 1817 moet bellen voor klantenservice, maar ik bel via de computer en moet een 0031 combinatie invoeren. Welk nummer moet ik dan ingeven?

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: