Ziggo Klantenservice, Diensten en Ondersteuning
Ziggo is een onderneming die voorkomt uit meerdere fusies. De eerste maal in 2007 toen
Multikabel, Casema en @Home fuseerden onder de naam Zesko. Vanaf 2008 veranderde
deze naam naar Ziggo. In 2014 werd gefuseerd met UPC. Als dochter van Liberty Global
behoort Ziggo tot de grootste kabelaanbieder in de wereld.
Ziggo Klantenservice – 0900-1884
Ziggo biedt diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, televisie en
Internet. De Internetverbinding bestaat voor minimaal 97% uit glasvezel. Ziggo heeft
daarmee het grootste glasvezelnetwerk van Nederland.
Dienstenaanbod
Ziggo levert meerdere diensten, zowel los als in een pakket. De vier diensten zijn:
- Televisie: Analoge en digitale televisie met pakweg 25 analoge zender in het
standaard pakket met opties voor aanvullende digitale zenders en video on demand
met films, televisieseries en documentaires. Ook is er de Horizon Go app voor het
bekijken van live en on demand televisie. - Internet: De klant kan kiezen voor verschillende snelheden variërend van 40, 120
en 200 Mb. De WifiSpots maken het mogelijk om onderling Wifi-modems te delen
binnen het Ziggo netwerk voor een grote bereikbaarheid, ook buitenshuis. - Vaste Telefonie: Voor de telefoon thuis maakt Ziggo gebruik van IP-telefonie,
bellen via een Internetverbinding. Een betrouwbare en moderne wijze van bellen. - Mobiele Telefonie: Ziggo biedt naast de vaste lijn ook mobiele telefonie met data
via een snel 4G netwerk, verkrijgbaar in diverse data bundels.
Ziggo Klantenservice – Contact Ziggo
Via de website van Ziggo op www.ziggo.nl is het mogelijk informatie te vinden over alle diensten, compleet met handleidingen en stap-voor-stap uitleg. Op de website is het mogelijk direct in te loggen op jouw persoonlijke pagina met gebruikersnaam en wachtwoord, je hebt ook toegang tot webmail. Daarnaast is het ook mogelijk om antwoord te krijgen op specifieke vragen op verschillende manieren:
- Telefonisch Ziggo Klantenservice – contact via 0900-1884 om direct vragen te stellen aan de helpdeskmedewerkers.
- Via het webcare team via Twitter en Facebook.
- Via de Ziggo Community, een pagina waar gebruikers elkaar kunnen adviseren.
- Een Live Chat via de storingspagina
Ziggo Helpdesk
Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat de Ziggo helpdesk de beste online support levert. Daarbij worden hoge scores toegekend wat betreft administratieve hulp, bijvoorbeeld bij verhuizingen, uitleg over facturen en hulp bij storingen. Veel problemen kunnen op afstand worden verholpen, in een aantal gevallen kan de klant dit zelfstandig via de informatie op de website, of een helpdeskmedewerker kan per telefoon helpen met het zoeken naar een oplossing. Bij een uitval of storing is het verstandig eerst na te gaan of het alleen uw woning of dienst betreft of een buurtgericht probleem.
Ziggo klantenservice telefoonnummer – 0900-1884
Ziggo Storing en Melding
Het is mogelijk via www.ziggo.nl reparatiewerkzaamheden en lokale storingen op te zoeken. Je kunt jouw adresgegevens invullen om plaatselijke storingen te bekijken. Het is mogelijk dat er een algemene Ziggo storing in jouw omgeving is, of er vinden onderhoudswerkzaamheden plaats, dan heeft direct contact opnemen met de customer service meestal geen zin. Als het een storing betreft die niet bekend is kan het zijn dat het alleen jouw huis of dienst betreft. Een groot aantal mogelijke problemen en oplossingen staan al op de website vermeld, het is mogelijk direct een live chat te initiëren voor vragen of opmerkingen.
Wanneer u een storing heeft is het niet altijd mogelijk informatie te verkrijgen. Als bijvoorbeeld uw Internetverbinding niet werkt kunt u de website ook niet bezoeken. Ook IP telefonie en digitale televisie is niet mogelijk in het geval van een verbroken Internetverbinding. Analoge televisie en mobiele telefonie werkt in dat geval meestal wel.
Ziggo Telefoonnummer voor ondersteuning
De customer service is te bereiken via het Ziggo klantenservice telefoonnummer 0900-1884. U kunt voor meer informatie over de verschillende diensten, zowel voor bestaande klanten als nieuwe klanten.
9 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
mijn moeder heeft sinds vrijdag alles in van Ziggo maar daar zou ook haar mobile bij zitten en die zit er niet bij
Stop direct met niet gevraagde mailen naar mijn adres. DANK U.
Ik wens geen mails meer van jullie bedrijf Vodafone.
mijn vraag is of de mediabox smartkaart nr. 1o568459266 R geactiveert kan worden aangezien dit niet automatisch plaats vind bij het instellen b.v.d. piet bijkerk
Ik heb een email gekregen van Ziggo dat ik bericht ontvang wanneer de leveringsdatum bekend is, terwijl ik niets besteld heb!
Wat is dat voor een rare mail, is dit een spam mail wat haast wel moet, ik heb deze mail niet geopend.
ik heb vandaag ziggo gebeld i.v.m de storing van afgelopen zondag 7april 2019 , in de krant van 9 april 2019 stond dat de Ziggo abonees die langer dan 12 uur geen on de mand , tel en internet hadden een vergoeding kunnen vragen , maar zij moeten zich dan wel melden.
naar aan leiding van mijn tel naar Ziggo , mail ik jullie omdat wij werd gezegd dat Ziggo voor mij niets kan doen , terwijl ik langer dan 12 uur geen gebruik heb kunnen maken van deze diensten, ik vindt dit geen goede reklame van jullie kant , waarom maken jullie dit kenbaar via de krant en waarop de klanten toch niet kunnen reclameren, dit is geen goede service naar de klanten toe.
ik ben al heel lang klant bij jullie , maar dit vindt ik echt geen goede service.
Misschien een andere vergoeding in de vorm van een gratis voetbal zender of een tijdelijke filmzender, misschien dat ik dan weer tevreden kan zijn over Ziggo.
m.v.g m van heerden
Hierbij zeg ik mijn abo op Ziggo op. Gelieve mij geen rekeningen meer te sturen. Kunt u mij informeren hoe ik de kleine Mediabox kan retourneren ?
I want to cancel my contract (TV, Internet, Telephone) as of 30 July 2019.
Therefore I visited Ziggo shop Eindhoven yesterday, but your staff didn’t accept and reject my request and told me only call 0900-1884. this is only one way to cancel.
She promised me ” press “1” then “1” then you can use English service”
I did so,But unfortunately her information was incorrect despite my many times confirmation.
How can I cancel my contract ?
Please help me!
Address; Mirabelweg 120, 5632PD Eindhoven
kapot kabelkastje Ziggo
moet afgesloten worden !
gemeente Heerlen dokter de Weverlaan
Hallo beste beste mensen ik heb sinds gisteren avond geen tv is er ergens een storing bij ons Rubensplein in Middelharnis