Nummerinformatiedienst

Booking com Сontact opnemen via het Telefoonnummer Booking com en andere mogelijkheden

Voor informatie over met Booking com Сontact opnemen via verscheidene kanalen kunt u hier beneden terecht. Hier vindt u ook het Telefoonnummer Booking com.

                                                 

Het bedrijf, de geschiedenis en overzicht

Booking com (contact gegevens in de onderstaande tekst) is een van oorsprong Nederlands bedrijf dat opgezet werd in 1996. Het bedrijf heeft een gelijknamige website, waarop klanten reizen kunnen reserveren en boeken.

De toenmalige student Geert-Jan Bruinsma zette de website Bookings.nl op, de voorloper van het huidige bedrijf. Tegenwoordig is de maatschappij in de handen van Priceline, gezien het door Bruinsma in 2003 werd verkocht.

Het huidige bedrijf is zeer succesvol en winstgevend met een groeiende omzet en een steeds groter wordend klantenbestand. Het hoofdkantoor bevindt zich nog steeds in Amsterdam en het heeft ondertussen 15000 werknemers in meer dan 70 landen. Het bedrijf biedt reizen aan in meer dan 200 landen, met meer dan 120.000 bestemmingen. Het is via de website of de app bereikbaar, en biedt aldus vele mogelijkheden voor klanten om hotels en andere accommodatie te boeken.

Voordelen van de Booking.com Klantenservice

De Booking.com klantenservice van het bedrijf is van hoge kwaliteit en biedt de volgende voordelen aan:

  • com heeft een zeer breed aanbod aan diensten. Naast het boeken van hotelkamers, kan de klant ook vluchten boeken, huurauto’s en luchthaventaxi’s.
  • De accommodaties die aangeboden worden, zijn zeer gevarieerd, met onder andere hotels, appartementen, vakantiehuizen en zelfs boomhutten.
  • De klant kan de meeste zaken zelf online regelen, via de website van Booking.com.
  • De self-service tools van de website zijn zeer uitgebreid: de gebruiker kan inloggen met zijn persoonlijke gegevens en zijn reizen raadplegen, alsmede reisgidsen en beoordelingen.

 

 

Het Telefoonnummer Booking com en andere contactgegevens

De klantendienst van het bedrijf is op de volgende wijze georganiseerd:

  • Reserveringen: Hier kan de klant reserveringen maken en met Booking contact opnemen om kamers boeken.
  • Annuleringen: Als een huidige reservering geannuleerd moet worden, kan dat via deze dienst.
  • Betalingen: Reserveringen kunnen ofwel direct betaald worden, ofwel pas op een later moment. Via deze dienst kan de klant hieromtrent informatie krijgen.
  • Kamerinformatie: Als de klant specifieke vragen heeft over een boeking, of over een kamer die nog niet geboekt is, kan deze vragen stellen via de dienst kamerinformatie.
  • Accommodatievoorwaarden: Verschillende accommodaties kunnen verschillende voorwaarden hebben (bijvoorbeeld omtrent de termijn voor annuleringen of wijzigingen). De klant kan bij deze dienst terecht met vragen omtrent de voorwaarden van de verschillende accommodaties.
  • Reserveringsgegevens: De klant kan hier bestaande boekingen raadplegen en wijzigen. Ook de contactgegevens van de accommodatie zijn hier te vinden.
  • Creditcards: Indien de klant vragen heeft over het gebruik van creditcards, en of deze gebruikt kunnen worden bij het betalen van de accommodatie, kan deze hier terecht.

Het opnemen van Contact Booking

Het opnemen van contact Booking kan op verscheidene manieren:

  • Via de website (https://www.booking.com/content/contact-us.nl.html) kan de klant te allen tijde contact opnemen met de klantenservice.
  • Via het telefoonnummer Booking com is contact ook mogelijk op 070 770 3884. Dit telefoonnummer is 24u per dag bereikbaar.

Met Booking com contact opnemen per telefoon

De meeste zaken kunnen online geregeld worden via Booking.com. Dit is onderdeel van de uitstekende service die het bedrijf levert aan de klanten. Voor sommige vragen kan het zijn dat de klant liever met Booking.com contact opneemt via het Booking com telefoonnummer. Het kan hierbij gaan om:

  • Urgente vragen
  • Vragen omtrent betalingen en annuleringen
  • Indien een betaling teruggeboekt moet worden als gevolg van een annulering
  • Indien de klant niet in contact kan komen met de accommodatie om zaken af te stemmen, zoals de aankomsttijd, of het regelen van een extra bed in de kamer. In zulke gevallen is het aanbevolen om rechtstreeks met Booking com contact op te nemen om zeker te zijn dat de accommodatie aan de verwachtingen van de klant voldoet.

1 Comment

  1. Albert Dikhooff

    Booking ID-3961895 Granada Residence-Cómpeta (Malaga)
    Het blijkt dat mijn accommodatie nog steeds niet op de site vertoond wordt.

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: