Met Energie Direct Contact opnemen via het Energie Direct Telefoonnummer
Indien u informatie wenst omtrent Energie Direct Contact of het Energie Direct Telefoonnummer wenst, kunt u deze in het onderstaande artikel terugvinden.
Met Energie Direct Contact opnemen en geschiedenis
Energie Direct (contact gegevens onderstaand) is een energieleverancier, gevestigd in Nederland, in ’s-Hertogenbosch. Het bedrijf specialiseert zich in de levering van voordelige groene stroom. Energie Direct is opgericht in 2002 en heeft zich ondertussen als belangrijke speler op de Nederlandse energiemarkt ontwikkeld. Het bedrijf vervult hiermee een belangrijke rol in: het doelt op goedkope energie, maar ook vooral op groene energie. Dit is een combinatie die zich niet vaak voordoet bij de traditionele energieleveranciers in Nederland.
Het bedrijf drukt de kosten door middel van een eenvoudige bedrijfsstructuur en het veelvuldige gebruik van technologie om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Zo heeft het bedrijf een eenvoudige tariefstructuur en kan alles met de apps van het bedrijf geregeld worden.
Energie Direct Klantenservice voordelen
De voordelen van de Energie Direct klantenservice zijn:
- Veel informatie online beschikbaar
- Het bedrijf levert alleen groene stroom
- De overstap wordt geregeld voor de klant door het bedrijf, waardoor de zorgen voor de klant minimaal zijn
- Het bedrijf biedt een eenvoudige kostenstructuur aan, waardoor de klant altijd het laagste tarief krijgt.
- Aanbiedingen gelden voor nieuwe en bestaande klanten.
- Eenvoudig te bereiken via verschillende kanalen, waaronder het telefoonnummer Energie Direct en via de website
- Heel veel zaken kunnen zelf online geregeld worden door de klant via Mijn Energie Direct waardoor alles veel sneller in zijn werk gaat
- Makkelijke apps waarmee de consument alles omtrent energieverbruik kan regelen
- Regelneef: Met deze app kan de consument te allen tijde checken hoeveel energie hij thuis verbruikt, welke kosten hieraan zijn verbonden en wat hij kan doen om deze kosten naar beneden te laten gaan.
- Apple App Store: https://itunes.apple.com/nl/app/regelneef-energiedirect-nl/id1176517302
- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.energiedirect.selfserviceapp
- Tankey: deze app is gratis voor alle klanten van Energie Direct en zorgt ervoor dat de klant altijd 5 cent per liter korting krijgt bij het tanken.
- Regelneef: Met deze app kan de consument te allen tijde checken hoeveel energie hij thuis verbruikt, welke kosten hieraan zijn verbonden en wat hij kan doen om deze kosten naar beneden te laten gaan.
Men kan de klantendienst van Energie Direct Bellen
De klantendienst van Energie Direct bestaat uit de volgende afdelingen:
- Facturen en betalingen: Indien men een factuur wilt betalen, kan dit bij deze afdeling
- Persoonlijke gegevens: als u bijvoorbeeld verhuist, kan u dit melden door Energie Direct bellen. Ook een naamsverandering of een wijziging van andere persoonlijke gegevens kan zo doorgegeven worden.
- Meterstanden: Indien het bedrijf u heeft gevraagd om de meterstanden door te geven, kan dit via deze dienst. Zodoende heeft u meer inzicht in uw verbruik en waar u eventueel kunt besparen op uw energierekening.
- Mijn energiedirect.nl: Hier kunt u eenvoudig en snel zelf zaken regelen, zoals uw facturen bekijken en betalen (apps.energiedirect.nl/households/mijnenergiedirect/index.html#main=login).
- Verbruik en besparen: Indien u tips wilt krijgen over hoe u verder kunt besparen op uw energierekening, kunt u hier terecht.
- Contract: als u van tariefstructuur of contract wilt veranderen, kan dit bij deze dienst. Uiteraard kunt u ook een nieuw contract opstellen of een bestaand contract opzeggen.
Energie Direct Telefoonnummer en contactgegevens
De klanten van Energie Direct kunnen op de volgende manieren contact opnemen met de klantendienst:
- Het Energie Direct telefoonnummer: dit kan via het nummer 0900 3347328 dat bereikbaar is tussen 9u en 16u op werkdagen. Dit is de klantenservice Energie Direct telefoonnummer
- Via het contactformulier op de website (https://www.energiedirect.nl/contact/contactformulier)
- Social media: op werkdagen van 9u tot 21u en op zaterdagen van 9u tot 17u staan de medewerkers van de klantendienst klaar om vragen te beantwoorden via social media
- Facebook: via facebook.com/energiedirectnl
- Twitter: via @energiedirect
Telefonisch contact opnemen met het bedrijf
De volgende zaken kunnen geregeld worden via de Energie Direct telefoon:
- Persoonlijke gegevens wijzigen
- Betalingen maken of veranderen
- Het melden van een storing
- Met Energie Direct contact opnemen om informatie aan te vragen omtrent de verschillende producten van het bedrijf.
0 Comments