Vragen over bezorging? Neem met Telegraaf contact, bel Telegraaf klantenservice op
Telegraaf Klantenservice zorgt voor snelle bezorging van kranten
De Telegraaf is populaire landelijke krant en nieuwswebsite. De dagblad wordt uitgegeven door UMT maatschappij. De krant werd in 1893 opgericht. Tegenwoordig komt het zes dagen per week en bevat landelijke en buitenlandse nieuws, heeft sport en financiële secties. Het heeft ook andere rubrieken:
- Vrouw;
- Prive!;
- Woon- Vaar,- en Reiskrant;
- Telesport.
Het hoofdkantoor van de krant is in Amsterdam gesetteld. De afdeling van Telegraaf Klantenservice is altijd klaar om klanten te ondersteunen. Dankzij nieuwe technologie kunnen mensen niet alleen de papier krant ontvangen maar ook de digitale versie online makkelijk lezen. Het is ook mogelijk om een abonnee online te worden. Gerust met Telegraaf contact opnemen en een abonnement afsluiten.
Wat kunnen de abonnees bij Telegraaf online lezen?
Op de website van Telegraaf online kunnen mensen alle financiële overzichten, binnen en buitenlandse nieuws, interessante columns lezen. De Telegraaf is sinds 1996 aanwezig op internet. Daarom heeft de krant goed ontwikkeld website, die is ook mobielvriendelijk gemaakt. Voor iemand die alle nieuws van Showbiz wilt weten is er een blad Prive! Speciaal voor de dames is er een sectie Vrouw. Op zaterdag komt er een apart tijdschrift Vrouw bij de Telegraaf. De sportliefhebbers kunnen genieten van dagelijkse sportrubriek, ‘Telesport’.
Voor alle vragen en opmerkingen kunnen de abonnees met Telegraaf contact redactie opnemen. Het kan via telefoonnummer Telegraaf of direct online gedaan worden.
De abonnees kunnen met Telegraaf Contact opnemen voor een voordelig abonnement
Als u elke dag een verse dagblad wilt ontvangen dan kunt u met klantenservice Telegraaf op de verschillende wijzen contact opnemen voor de abonnement. Bijvoorbeeld, veel mensen kiezen abonnement direct online. Ze hebben wel een keuze van de verschillende soorten abonnementen met een aantrekkelijke korting. Dit betekent dat ze van hun favoriete dagblad voor het vast prijs kunnen genieten. Momenteel is er wel de keuze tussen:
- 3 jaar abonnement van maandag tot/zaterdag;
- 3 jaar op zaterdag de krant;
- 3 jaar de digitale versie van de krant.
Zou U toch met een assistent willen spreken, bel gewoon de nummer van de krant en doe de aanvraag voor de abonnement. Bovendien krijgen de abonnees niet alles papieren dagblad maar ook digitale versie van de krant. Zo kunnen ze alle nieuws meteen lezen.
Klantenservice Telegraaf is op verschillende kanalen te vinden:
Alle informatie, gegevens en andere opmerkingen kunnen de consumenten aan de klantenservice afdeling telefonisch doorgeven. Dit kan via de volgende kanalen gedaan worden.
- De website: telegraaf.nl. Alle nieuws van binnen en buitenland, sport sectie, financiële informatie en de andere interessante feiten staan op de website.
- Facebook pagina: facebook.com/telegraaf
- Twitter: twitter.com/telegraaf
- Instagram: instagram.com/telegraaf.nl
- Snapchat: snapchat.com/add/detelegraaf
- YouTube: youtube.com/user/detelegraaf
- E-mail sturen: nieuwsdienst@telegraaf.nl.
Welke onderwerpen kunnen abonnees met telefoonnummer Telegraaf bespreken?
De redactie van de krant is altijd klaar haar lezers een gesprek hebben.Bent U getuige van een bijzondere gebeurtenis of een nieuwsfeit dat kan vermeld worden op:
- Whatsapp nummer voor tips en nieuwsfeiten: 06-13650952
- Vragen over abonnement of andere onderwerpen? Bel nummer: 088 – 824 824 2
Het is mogelijk zich te registreren in mijn Media account. Daar kunnen mensen alle zaken snel en makkelijk zelf regelen. Tevens kunnen de abonnees kunnen zelf alle gegevens en informatie makkelijk online bekijken. Dat kan via speciale pagina mijnmedia.nl/help_en_contact. Soms kunnen de vragen sneller zelf opgezocht worden. Bijvoorbeeld:
- Hoe wordt mijn krant bezorgd als ik op vakantie ga?
- Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?
- Wat moet ik doen als de kant te laat bezorgd?
- Is Telegraaf amsterdam gebaseerd?
- Hoe kan ik mijn Telegraaf abonnement opzeggen?
- Wat zijn de tarieven van de Telegraaf abonnement?
- Hoe kan ik mijn factuur online betalen?
- Waar kan ik een facturenoverzicht zien?
- Enz
Telegraaf Klantenservice snel en vriendelijk werkt met alle mededelingen van de klanten. Iedereen kan makkelijk met Telegraaf Contact opnemen voor een snel advies betreft abonnement, bezorgtijden, kosten en andere informatie.
3 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
H.Alberts.
Albert Cuyplaan 32
1701 XD Heerhugowaard
Tel.:. 072 5715255
E-mail: abalberts@ziggo.nl
De Telegraaf Hoofdkantoor Amsterdam
Basisweg 30
1043 AP Amsterdam
Betreft: Artikel in Het Parool.
Heerhugowaard 14 April 2019
Geachte redactie.
Ik loop naar de 90 jaar en ben bezig om voor mijn nageslacht een boek(je) samen te stellen over de relatie van mij en/of mijn familie met Pampus. Mijn vader heeft daar als Sergeant fortbeheerder, met zijn gezin van 1929 t.m. 1934 gediend en gewoond. Toen de afsluitdijk in 1933 definitief gesloten werd, verloor Pampus z’n defensie-functie en vertrok het gezin Alberts naar de vaste wal.
Mijn vader, Harm Alberts Sr. Werd in 1995 gepensioneerd als adjudant. Maar werd verzocht als burger nog enige tijd aan te blijven, zodat personeel kon worden opgeleid om z’n functie over te nemen, in 1959 werd hij toen definitief gepensioneerd.
Bij deze definitieve pensionering werd hij, als een soort waardering w.b. z’n werk, door het Miniserie van Defensie uitgenodigd om een bezoek te brengen aan Pampus. Men had in zijn dossier teruggevonden dat hij z’n beroepsfuncties bij de landmacht ooit was begonnen als sergeant fortbeheerder op het pantserfort Pampus.
Van dit bezoek, wat rond 1960 moet hebben plaatsgevonden, heb ik wel een krantenfoto, maar verder niets van een artikel.
Uit vage informatie van mijn vader meen ik, dat er destijds een reportage is verschenen in de Telegraaf (of Nieuws van de Dag).
Is het mogelijk, dat u kunt nagaan of er inderdaad ooit iets in uw krant heeft gestaan en is het dan mogelijk om mij daarvan een kopie te sturen.
Mocht u mij kunnen en willen helpen, dan zou ik u eeuwig dankbaar zijn.
Hoogachtend,
H. Alberts.
wereld bevolkings vraagstuk is snel en goedkoop op te lossen.
stelling: geef voor het eerste kind een hoge kinderbijslag bv 2000,00 euro per kwartaal en voor het tweede kind de helft van dit bedrag 1000,00 euro per kwartaal en alle volgende kinderen NIETS. U zult zien dat het wereld bevolking vraagstuk meteen is opgelost.Culturele,Sociale en religieuze belangengroepen wordt niets in de weg gelegd. Bijkomend voordeel: minder huizen te bouwen, minder verkeers bewegingen, minder levensmiddelen nodig. kleinere veestapels, meer natuurgebieden, meer ruimte voor iedereen enz enz
Ik heb een abonnement genomen om de EXTRA artikelen op Telegraaf.nl te kunnen lezen. Heb al maanden betaald maar kan deze art.ikelen nog steeds niet lezen. Er komt een boodschap—-“Het eerste Premium artikel kriigt u cadeau—-om verder te lezen zie onze aanbiedingen——en dat is het dan. Contact opgenomen met Klantenservice en antwoord ontvangen van Ilse Koorneef en ze schreef via een mail per I November, dat mijn account is gesynchroniseerd en ik de artikelen nu kan lezen.
Echter dat is helaas niet het geval. Is het mogelijk om hiervoor een oplossing te verzinnen ????
Mijn Klantnummer is: 908194412 en ik heb een doorlopende incasso van EUROS 10,50 per maand en al maanden tevergeefs betaald.
Alvast mijn hartelijke dank voor het misschien oplossen van dit probleempje. Peter Soons, Panama.