Algemeen Dagblad – Wij zijn altijd op zoek naar het laatste nieuws
📞 Bellen met Algemeen Dagblad
Waarvoor staat Algemeen Dagblad
Het Algemeen Dagblad (AD) is een Nederlands landelijk dagblad en de op één na grootste betaalde krant van Nederland. De krant wordt gepubliceerd op tabloidformaat en is eigendom van het Belgische mediabedrijf DPG Media. De hoofdredactie van de krant zetelt in Rotterdam. De redactie maakt sinds 2016 het mondiale en landelijke deel voor ADR Nieuwsmedia.
Waarom zou je ad klantenservice willen contacten
Algemeen dagblad contact om bijvoorbeeld famileberichten berichten te plaatsen, het plaatsen van en bekendmaking of een reclame.
Contact met Algemeen Dagblad klantenservice
Je kan de ad klantenservice bereiken via Chat en op het telefoonnummer:
088-050 5050
Maandag | 08:30-21:00 |
Dinsdag | 08:30-21:00 |
Woensdag | 08:30-21:00 |
Donderdag | 08:30-21:00 |
Vrijdag | 08:30-21:00 |
Zaterdag |
08:30-13:00 |
Zondag | Gesloten |
Kijk voor de actuele openingstijden op Algemeen Dagblad
Hoe wil je contact met Algemeen Dagblad?
Hoe werkt de klantenservice van Algemeen Dagblad?
Algemeen Dagblad klantenservice telefoonnummer in Nederland: 088-050 5050.
Belkosten: lokaal tarief.
Hoe bereik je Algemeen Dagblad via de Chat
Algemeen Dagblad is ook via Chat bereikbaar maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 – 21.00 uur.
Wat voor informatie kan je vinden op de website van Algemeen Dagblad
Op de website van Algemeen Dagblad vind je:
allerhande informatie over niewsfeiten van binnen en buitenland.
Genoeg informatie in verschillende rubrieken over:
Auto,
Geld,
Gezin,
Gezond,
Koken & Eten,
Tech,
Werk en Wonen.
Korte video’s voor tussendoor van Jouw nieuwe favoriete series.
Algemeen Dagblad klantenservice mailen
De Algemeen Dagblad klantenservice is te bereiken via internet@ad.nl .
Maak contact met Algemeen Dagblad via Sociale media
Behalve dat je Algemeen Dagblad kan bereiken via Chat en telefoonnummer kan je ze ook bereiken via de verschillende Sociale Media kanalen zoals: ad twitter, Facebook en Instagram.
Een account aanmaken op Algemeen Dagblad: mijn ad
Voor mijn ad account kan je op de website en aacount aanmaken. hier kan je je email adres invullen. Met een DPG Media account kun je inloggen op de websites en in de apps van deze merken van DPG Media:
NU.nl, het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, het ED, Brabants Dagblad, BN DeStem en de PZC
Libelle, Veronica Superguide, Story, Nouveau, Kek Mama, AutoWeek, Ouders van Nu, vtwonen college, Stijlvol Wonen
Tijdschrift.nl, Reclamefolder.nl
Qmusic, Joe
Wanneer je inlogt, krijg je toegang tot bepaalde extra’s of mogelijkheden. Deze verschillen per merk.
Heb je een abonnement op een van de nieuwsmerken? Dan krijg je onbeperkt toegang tot alle artikelen en video’s van dat nieuwsmerk.
Schrijf je in voor het ontvangen van een nieuwsbrief
Op de website kan je je opgeven voor het ontvangen van een nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van Dagelijkse nieuwsupdate, Breaking news, Avondnieuwsbrief, Het beste van het AD (Premium), De week van Amersfoort, Amersfoort Vandaag, Sport en andere verschilende thema’s.
Het community forum van Algemeen Dagblad
Het community forum van Algemeen Dagblad is vervat in een Lezerspanel. Lezerspanel: uw mening telt!
We luisteren graag naar u als lezer van het AD. Daarom doen we regelmatig onderzoek. Bijvoorbeeld over de inhoud van de krant, advertenties etc. Met de resultaten van deze onderzoeken worden onze producten en diensten continue verbeterd. Ook doen we onderzoek over actuele thema’s in de samenleving. De resultaten hiervan worden door onze journalisten gebruikt om artikelen te schrijven.
Wilt u zich inschrijven voor ons panel, dan kunt u hier lid worden. Om een indruk te krijgen van deze onderzoeken kunt u hier een aantal resultaten bekijken.
Algemeen Dagblad heeft ook een webshop
Op de website van Algemeen Dagblad hebben ze ook een webshop. Je vindt er producten in verschillende categorien zoals:Amusement
Veiligheid voorop, Kunst, Persoonlijke verzorging, Donald Duck, Tassen, Sport & Gezondheid, Eten & Drinken, Fotoproducten, Boeken, Kleding. Er zijn twee manieren waarop je tickets kunt bestellen via onze shop. Binnen onze omgeving of via derden. Via onze shop
Je doorloopt het hele bestelproces in onze omgeving en na betaling ontvang je de tickets meteen in je mailbox van onze partner TicketCounter. Voor vragen over je bestelling kun je gewoon contact met ons opnemen.
Via derden
Je wordt doorgelinkt naar de omgeving van een derde partij. Het bestelproces vindt daar plaats en je ontvangt jouw gekochte tickets ook van deze partij. Voor vragen over je bestelling kun je daarom het beste contact opnemen met desbetreffende partij. Je kunt in onze shop enkel betalen met iDeal en creditcards (mastercard + visa). Dit is uiteraard geheel veilig, vertrouwd en super makkelijk. Bovenop de ticketprijs worden transactiekosten berekend. Transactiekosten worden betaald per bestelling. Dit wordt altijd aangegeven in het bestelproces en op de productpagina. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten. Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze ongebruikt zijn. De retourkosten zullen voor eigen rekening zijn. Neem voor het retourneren van je bestelling contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verdere instructies geven.
De extra service van Algemeen Dagblad
Algemeen Dagblad heeft een extra service die wordt aangeboden. Ook voor mensen die op vakantie gaan en nog steeds op de hoogte willen blijven van het nieuws. Altijd op de hoogte
Zij vinden het belangrijk dat je ook op vakantie altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws. Tijdens je vakantie lees je het AD digitaal via hun website of app. Om vanaf je vakantiebestemming toegang tot alle artikelen en tot uw vertrouwde krant in pdf-formaat te krijgen, dien je ingelogd te zijn met een gekoppeld abonnement.
Heb je dit nog niet? Koppel je abonnement dan hier aan een DPG Media account.
Let op: om je abonnement te koppelen heb je een DPG Media account nodig. Heeft u dit nog niet of bent u niet ingelogd dan wordt u automatisch doorgestuurd naar de pagina waar u kunt inloggen of een account kunt aanmaken.
Vakantieservice
Ontvangt u 6 dagen in de week de krant en gaat u binnenkort op vakantie? Maak dan gebruik van onze vakantieservice. Zo voorkomt u een stapel oude kranten in uw brievenbus bij thuiskomst.
Geef uw vakantie minimaal 1 week voor uw vertrek door. Direct na uw aanvraag ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Om uw vakantie door te geven dient u ingelogd te zijn met uw gekoppelde DPG Media account.
U heeft de volgende 2 mogelijkheden:
Bezorging tijdelijk stopzetten
Zet de bezorging van uw krant tijdelijk stop en blijf het AD digitaal lezen tijdens uw vakantie. Zo heeft u geen volle bus en blijft u toch op de hoogte.
Bezorging bij familie of vrienden
Laat uw krant tijdens uw vakantie bezorgen bij familie of vrienden. Zelf leest u het AD digitaal via mobiel, tablet of laptop.
Voorwaarden vakantieservice
U geeft de vakantieperiode minimaal 1 week voor vertrek aan ons door.
U heeft een abonnement op de krant voor 6 dagen per week en u gaat langer dan 6 aaneengesloten bezorgdagen op vakantie.
Heeft u een digitaal-, hybride- (Zaterdag + Digitaal/Langweekend) of proefabonnement, dan kunt u geen gebruik maken van onze vakantieservice.
Uw vakantieperiode mag niet langer dan 90 dagen per kalenderjaar duren en niet korter dan 7 aaneengesloten dagen.
Bezorging op campings, vakantieparken en in hotels is niet mogelijk.
Tijdens uw vakantieperiode kunt u het AD digitaal lezen en betaalt u het overeengekomen abonnementstarief.
Op de vakantieservice zijn de Abonnementsvoorwaarden van toepassing
Werken bij Algemeen Dagblad
Werken bij DPG Media. Bij ons werken talloze journalisten, designers, (online) marketeers, video producers, IT-specialisten, data analisten, bezorgers en vele anderen samen om élke dag de betrouwbaarste media aan te bieden.
Wat zijn de meest gestelde vragen
Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
Uw abonnementsnummer kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode via deze pagina aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.
Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.
Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Om uw bezorgklacht te kunnen doorgeven, dient u in te loggen. U kunt hier inloggen en gelijk uw bezorgklacht doorgeven.
Komt u er online niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
Als u geen of een verkeerde krant hebt ontvangen, wordt deze melding met één bezorgdag gecompenseerd. Dit betekent dat uw eerstvolgende betaalperiode één bezorgdag later zal plaatsvinden.
U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de digitale krant app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. Let op, abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.
Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op ‘Ga verder’. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.
Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken.
Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.
Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account-icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad ‘Abonnementen’ en vervolgens op ‘Abonnement koppelen’. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op ‘Koppel mijn abonnement’.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar myaccount.ad.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op ‘Accountgegevens wijzigen? Klik hier’. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.
Neem een kijkje bij de reviews van Algemeen Dagblad
Als je wilt weten wat de ervaring is van andere mensen met Algemeen Dagblad dan kan je de reviews bekijken die verschillende mensen hebben achtergelaten.
Hoe kan je een problerem rapporteren
Het kan gebeuren dat je soms wat problemen ervaart bijvvoorbeeld bezorgklacht ad. Wat kan je dan doen? Krant niet ontvangen?
Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren. Ook voor opzeggen algemeen dagblad of algemeen dagblad bezorging
Direct na uw melding ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de bezorgservice via 088 – 050 5055. De bezorgservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 08.00 tot 13.00 uur. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends voor u klaar.
Waar kan je een klacht deponeren
Als je eventuele klachten hebt kan je deze deponeren via de klantenservice van Algemeen Dagblad. https://www.ad.nl/service/?utm_source=AD&utm_medium=tekstlink&utm_content=footer&utm_campaign=contact
AD Klantenservice
Postbus 8984
3009 TD
Rotterdam
Waar is Algemeen Dagblad gevestigd
Algemeen Dagblad is gevestigd op het adres Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA
Hoofdkantoor Algemeen Dagblad
Algemeen Dagblad is gevestigd op het adres Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA. Telefoonnummer: 088 – 0505050
Vind Algemeen Dagblad op Google maps. Ook Algemeen Dagblad is te vinden op Google Maps. Daar kan je ook zien hoeveel sterren er achter Algemeen Dagblad staat. Je krijgt er ook een routebeschrijving bij wanneer je er naar toe moet rijden.