Hoe kan ik contact opnemen met de FlixBus klantenservice: telefoonnummer en andere contactgegevens?
📞 Bellen met FlixBus
What is the company FlixBus and what does it do
FlixBus is een online mogelijkheid tot het doen van boekingen voor goedkope busreizen in Europa. Op de website kunt u informatie vinden over bestemmingen, reistips, bagage, veiligheid aan boord, tijden en haltes. Daarnaast vindt u op de FlixBus website informatie over de Flixbus klantenservice en over Flixbus contact Nederland. Het Flixbus telefoonnummer staat vermeld, zodat u met FlixBus contact kunt opnemen.
Why to call company customer service
Hoe kan ik met FlixBus contact opnemen?
Op welke tijden is de FlixBus klantenservice geopend?
Op welke dagen is de FlixBus klantenservice geopend?
Hoe kan ik mijn reis boeken op FlixBus.nl?
Waar kan ik het FlixBus telefoonnummer vinden?
Hoe kan ik contact opnemen met FlixBus klantenservice?
Wat zijn de kosten als ik bel met het FlixBus telefoonnummer van de klantenservice?
Wat is de informatie over FlixBus contact Nederland?
Welke e-mailadres van FlixBus klantenservice kan ik gebruiken voor vragen over mijn boekingen?
Kan ik een klacht indienen via de FlixBus klantenservice?
Ik wil een reis boeken, hoe kan ik hierover met FlixBus contact maken?
U kunt contact opnemen met FlixBus klantenservice op verschillende manieren
– U kunt uw vraag stellen via de vragen en antwoord pagina op de website.
– U kunt via een contactformulier een bericht sturen naar FlixBus.
– U kunt 24/7 het telefoonnummer van de FlixBus klantenservice bellen: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
– Om een klacht in te dienen kunt u het contactformulier invullen op de website, via feedback.
– U kunt de Flixbus mobiele app downloaden om contact op te nemen met de Flixbus klantenservice.
– Voor Flixbus contact Nederland is het vestigingsadres Hoogoorddreef, 1101 BA Amsterdam
Het Flixbus telefoonnummer is 24/7 bereikbaar volgens FlixBus.
Het Flixbus telefoonnummer van de Flixbus klantenservice is +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Hoe bellen we?
Het Flixbus telefoonnummer van de Flixbus klantenservice is +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Het Flixbus telefoonnummer van de FlixBus klantenservice belt u met het tarief wat uw provider heeft opgesteld.
U kunt contact met ons opnemen via chat.
U kunt niet met Flixbus contact opnemen door middel van chat. Op de website kunt u een contactformulier invullen, of u kunt 24/7 met Flixbus contact opnemen door het Flixbus telefoonnummer te bellen: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Andere manieren om contact te maken met Flixbus
U kunt met het contactformulier op de website met FlixBus contact opnemen via de mail.
Andere contactopties
Je kunt het zien op de Facebook-pagina.
Personal account FlixBus
Op dit moment is registreren en login bij het FlixBus account niet mogelijk. Wel kunt u uw boekingen beheren of via de andere wegen met FlixBus contact opnemen, zoals via het Flixbus telefoonnummer of via het Flixbus klantenservice contactformulier.
Bestellen en levering, wijzigen of annuleren FlixBus
Bestellen en levering:
U kunt via Flixbus reizen boeken via het online formulier. U selecteert een bestemming en een stoel, waarna u het formulier invult en de betaling afrondt. U ontvangt uw ticket in PDF formaat in uw mailbox.
Wijzigen of annuleren:
Een boeking kan gemakkelijk tot 15 minuten voor vertrek online worden gewijzigd of geannuleerd. Het is gratis om te annuleren voor 30 dagen voor vertrek, daarna moet u annuleringskosten betalen. Na annulering krijgt u een voucher, die kunt u 12 maanden lang gratis gebruiken bij een andere boeking. Wijzigingen kunnen ook gemakkelijk online worden gedaan, soms worden extra kosten in rekening gebracht, als bijvoorbeeld de nieuwe reis duurder is dan de oorspronkelijke reis.
Bij overige vragen kunt u met Flixbus contact opnemen via het online contactformulier of bellen met het Flixbus telefoonnummer: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
How to subscribe to a company newsletter FlixBus
Er is geen mogelijkheid om u aan te melden voor de Flixbus nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van ontwikkelingen rondom Flixbus. Voor up-to-date reisinformatie kijkt u op de website, of neemt u met Flixbus contact op door de Flixbus klantenservice via het contactformulier te mailen, via de website. Ook kunt u contact opnemen via het FlixBus telefoonnummer: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Description of vacancies. How to apply for job opportunities.
Er is een mogelijkheid om vacatures te bekijken, maar het is niet mogelijk om met Flixbus contact op te nemen over vacatures. Op dit moment is één vacature open in Nederland, die van Junior Authorizations and Network Development Manager. Via het online formulier kunt u uw sollicitatie indienen.
FlixBus community forum
Flixbus heeft geen online community forum. Indien u vragen heeft, dan kunt u op de website kunt u een Flixbus klantenservice contactformulier invullen, of u kunt met Flixbus contact opnemen via het Flixbus telefoonnummer: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Er is geen mogelijkheid om de problemen met de website servers van Flixbus te bekijken.
Als u problemen ervaart met de website, dan kunt u kunt met Flixbus contact opnemen via het Flixbus telefoonnummer: +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Als u met Flixbus contact wilt hebben over een klacht
Dan kan dat via het contactformulier op de website. Bij veelgestelde vragen kunt u bijvoorbeeld een klacht indienen over de chauffeur of de mate van netheid van een bus. Flixbus noemt dit feedback. Als u het niet eens bent met de afhandeling, dan kunt u contact opnemen met https://transport.ec.europa.eu/index_en
Where can you see the company’s ratings FlixBus
FlixBus heeft een review van 1,4 uit 5 sterren op Trustpilot. Op trustpilot gaan de reviews over slechte communicatie en ervaringen over de FlixBus klantenservice. De reviews gaan over internationale ervaringen en niet alleen over FlixBus contact Nederland.
FlixBus heeft een review van 4 uit 10 punten bij Nederlandreview.nl. In totaal zijn er 53 reviews die gaan over de lage prijzen, Flixbus contact en Flixbus klantenservice.
Op tripadvisor.com heeft FlixBus 2 van de 5 sterren, met 3.0523 reviews. Er worden internationale reviews gegeven, dus niet alleen over FlixBus contact Nederland. De reviews gaan over misverstanden met stoelnummers en ervaringen met de FlixBus klantenservice.
Als u contact wilt hebben met FlixBus over de reviews, dan kunt u op de website een contactformulier invullen.
Er is een Flixbus mobiele app beschikbaar, voor het doen van boekingen en het uploaden van uw ticket op uw telefoon
U kunt ook met de Flixbus klantenservice contact opnemen via de mobiele app. Als u met Flixbus contact wilt opnemen buiten de app, dan kunt u op de website een contactformulier invullen. Of u kunt met Flixbus contact opnemen door te bellen met het Flixbus telefoonnummer van de Flixbus klantenservice via +49 (0) 30 300 137 300 (tarief volgens provider) of +44 178 829 8784 (tarief volgens provider).
Alle contact- en adresgegevens
Vestigingsadres in Nederland: Hoogoorddreef, 1101 BA Amsterdam
Vestigingsadres hoofdkantoor Duitsland: Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 München Duitsland.
Op Google Maps vindt u het adres van de hoofdvestiging van FlixBus in Nederland. Er staat geen FlixBus contact informatie vermeld. U kunt foto’s bekijken en reviews lezen. FlixBus heeft op Google Maps een review van 2,6 uit 5 sterren, er zijn in totaal 27 reviews. De reviews spreken van slechte service van de FlixBus klantenservice. Er is moeilijk met FlixBus contact te krijgen, door slechte bereikbaarheid.