Thuisbezorgd klantendienst, telefoonnummer, contactformulier en andere antwoorden
📞 Bellen met Thuisbezorgd
Wat is Thuisbezorgd?
Thuisbezorgd nl is een online voedselbezorgdienst in Nederland. Thuisbezorgd nl is in 2000 begonnen als een bedrijf met het idee om in heel Nederland levensmiddelen te bezorgen. Met de ontwikkeling van het internet groeide het bedrijf snel. In 2005 kocht Thuisbezorgd een concurrerende website. IIn 2007 ging Thuisbezorgd internationaal en breidde uit naar Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, België, Oostenrijk, Frankrijk, Polen, Portugal en Vietnam. In 2009 veranderde Thuisbezorgd haar naam voor de internationale markt in iets universeler: Takeaway.com. Het idee van het bedrijf is simpel – klanten kunnen snel en betrouwbaar online eten bestellen met bezorging. Klanten kunnen nu eten bestellen bij +/- 7500 restaurants alleen al in Nederland. Het gaat om lokale restaurants en grote bekende ketens zoals Domino’s Pizza, New York Pizza, Coca-Cola, Heineken en andere. Thuisbezorgd verwerkt maandelijks meer dan 1000000 klantorders. Thuisbezorgd.nl heeft een goede klantenservice die snel reageert op vragen van klanten en bezorgrestaurants.
Waarom contact met Thuisbezorgd.nl klantenservice?
- Op welke tijden is de Thuisbezorgd klantenservice geopend?
- Op welke dagen kan ik bellen met het Thuisbezorgd telefoonnummer?
- Hoe kan ik een Thuisbezorgd kortingscode gebruiken?
- Waar kan ik het Thuisbezorgd telefoonnummer vinden?
- Op welke manier kan ik in contact komen met de Thuisbezorgd klantenservice?
- Wat zijn de kosten als ik bel met het Thuisbezorgd nummer van de klantenservice?
- Welke e-mailadres van Thuisbezorgd klantenservice kan ik gebruiken voor vragen over mijn bestellingen?
- Kan ik een klacht indienen via de Thuisbezorgd klantenservice?
- Ik wil een Thuisbezorgd cadeaubon bestellen, hoe kan ik hierover met Thuisbezorgd contact opnemen?
Manieren om contact op te nemen met Thuisbezorgd nl?
U kunt contact opnemen met Thuisbezorgd klantenservice op verschillende manieren. Dit kan zowel via de website, maar u kunt ook met het telefoonnummer van Thuisbezorgd bellen. Dit zijn de mogelijkheden op een rijtje: – U kunt uw vraag stellen via de vragen en antwoord pagina op de website van Thuisbezorgd klantenservice. U wordt dan doorverwezen naar een contactformulier, deze kunt u invullen. – U kunt via een e-mail met de Thuisbezorgd contact opnemen, door info@thuisbezorgd.nl te mailen. – U kunt tijdens de openingstijden telefonisch via het Thuisbezorgd telefoonnummer: 053-4805860 (lokaal tarief). De openingstijden zijn van maandag tot en met woensdag 09:00 tot 23:00 uur, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 00:00 uur. Zaterdag en zondag van 10:00 tot 00:00 uur. – U kunt uw vraag stellen door met de Thuisbezorgd klantenservice contact op te nemen door de app te downloaden. – Om een klacht in te dienen kunt het contactformulier in te vullen op de website, of via info@thuisbezorgd.nl.
Maandag | 09:00-23:00 |
Dinsdag | 09:00-23:00 |
Woensdag | 09:00-23:00 |
Donderdag | 09:00-24:00 |
Vrijdag | 09:00-24:00 |
Zaterdag |
10:00-24:00 |
Zondag | 10:00-24:00 |
Hoe wil je contact opnemen met Thuisbezorgd?
Wilt u Thuisbezorgd bellen?
Dat kan via de Thuisbezorgd klantenservice: 053-4805860 (lokaal tarief)
Andere contactopties
U kunt een brief naar een e-mail info@thuisbezorgd.nl. U kunt ook gebruik maken van onderstaande contactmogelijkheden
Bestellen en levering:
U doet een bestelling door een restaurant en gerecht te kiezen, het adres in te vullen en uw betalingsmethode te kiezen. Er wordt in heel Nederland geleverd, afhankelijk van beschikbare restaurants bij u in de buurt. Eventueel kunt u een thuisbezorgd kortingscode invullen. Levering en eventuele kosten die daaraan verbonden zijn, hangen af van de restaurants bij u in de buurt. Wijzigen of annuleren: Om een bestelling te wijzigen of te annuleren kunt u contact opnemen met het restaurant in kwestie en beslissen over de wijzigingen van uw bestelling met het restaurant. Als dit niet werkt, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van Thuisbezorgd via het contactformulier op de website. Ook kunt u bellen met 053-4805860 (lokaal tarief) of mailen naar info@thuisbezorgd.nl. De Thuisbezorgd klantenservice kijkt of de bestelling alsnog geannuleerd of gewijzigd kan worden.
Mijn Thuisbezorgd account
Scrol een beetje naar beneden om de link naar de mobiele app te zien
- U kunt zich registreren op de Thuisbezorgd website om een account aan te maken. Op die manier kunt u bestellingen plaatsen en bewaart al je bestellingen zodat je ze op elk moment kunt inzien.
- U kunt restaurants aan uw favorieten toevoegen om ze snel te vinden
- U kunt meerdere afleveradressen aan je account toevoegen voor een snellere bestelervaring.
- U kunt alleen punten verzamelen met elke bestelling in uw account. En bij uw volgende bestellingen kunt u uw punten inwisselen voor geweldige aanbiedingen, waaronder kortingen op kleding, eten, entertainment en meer.
Log in en gebruik uw account op elk apparaat.
Kortingen, bonusaanbiedingen en andere updates Thuisbezorgd
Er is een mogelijkheid om u aan te melden voor de Thuisbezorgd nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden Thuisbezorgd korting en de laatste nieuwtjes. Voor up-to-date informatie meldt u zich aan voor een account en selecteert u de optie dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen. U kunt ook met Thuisbezorgd over contact opnemen door de Thuisbezorgd klantenservice via de app, het contactformulier, via de mail of door middel van het Thuisbezorgd telefoonnummer.
Thuisbezorgd vacatures
Carrièrezaken bij Thuisbezorgd worden afgehandeld door Just Eat Takeaway.com of kortweg JET.
De website bevat veel nuttige informatie en veel vacatures. Om snel een geschikte baan te vinden, is er een handige zoekfunctie naar verschillende regio’s.
Om deel uit te maken van het Thuisbezorgd team, moet je je CV uploaden of je social media gegevens importeren.
Thuisbezorgd blog
Thuisbezorgd heeft een eigen blog waarop het schrijft over food en lifestyle. De blog geeft een overzicht van de beste restaurants in verschillende regio’s van Nederland, over eten, foodtrends, culinaire gidsen en andere interessante details over eten en drinken.
Heb je een probleem met Thuisbezorgd?
Er is een mogelijkheid om de problemen met de website servers van Thuisbezorgd te bekijken. Dit kan via allestoringen.nl. Tevens kunt u de Thuisbezorgd klantenservice mailen of bellen indien u problemen ondervindt met de website.
Heeft u een klacht over Thuisbezorgd?
Als u met Thuisbezorgd contact wilt hebben over een klacht, dan kan dat via het contactformulier op de website. Ook kunt u online feedback achterlaten, of op de app, over de kwaliteit van het eten en de service van het desbetreffende restaurant. Thuisbezorgd vraagt ook om reviews achter te laten op Trustpilot over de thuisbezorgd klantenservice en de service in het algemeen.
Beoordelingen en recensies van Thuisbezorgd ?
Klanten van Thuisbezorgd.nl beoordelen het bedrijf verschillend op verschillende diensten. Er zijn goede beoordelingen en minder goede. Op de website trustpilot.com zijn veel beoordelingen te lezen. De meeste van deze beoordelingen gaan over de ervaring met de klantenservice van Thuisbezorgd en de service in het algemeen.
Op de website Nederlandreview.nl staan weinig recensies over Thuisbezorgd, en die gaan vooral over de kwaliteit en de klantenservice van Thuisbezorgd.
De hoogste waardering voor de Thuisbezorgd app op de service Justuseapp.com. Ook hier schrijven klanten reviews over de app en de klantenservice van Thuisbezorgd.
Extra kenmerken Thuisbezorgd
Er is een Thuisbezorgd app beschikbaar, voor het doen van bestellingen, betalingen en het volgen van bestellingen. Voor andere informatie kunt u via de website van Thuisbezorgd contact opnemen via het contactformulier.
Op de website van Thuisbezorgd kunt u ook een Thuisbezorgd cadeaubon voor uzelf of iemand anders bestellen.
Thuisbezorgd Google Maps
Op Google Maps vindt u het adres van de hoofdvestiging van Thuisbezorgd in Nederland. Er staan openingstijden van de Thuisbezorgd klantenservice vermeld. U kunt foto’s bekijken en reviews lezen. Thuisbezorgd heeft op Google Maps een review. De reviews gaan over de Thuisbezorgd klantenservice en service in het algemeen.
Thuisbezorgd hoofdkantoor
Thuisbezorgd is onderdeel van Takeaway.com. Het vestigingsadres in Nederland is: Piet Heinkade 61, 1019 GM Amsterdam
De tweede vestiging van Thuisbezorgd is in: Brouwerijstraat 10, 7523 XD Enschede