eDreams contact Nederland : Goedkope vluchten, hotels en vakanties
📞 Bellen met eDreams
Wat is edreams?
eDreams is ‘s werelds meest gewaardeerde reis-app en online reisbureau. Het doel van eDreams is om het breedste online aanbod van vluchten, hotels en op maat gemaakte pakketvakanties aan te bieden tegen de scherpste prijs. Boek je vakanties en vind reisaanbiedingen met eDreams. eDreams vergelijkt miljoenen hotels, accommodaties en vluchtcombinaties om je de beste prijs te kunnen garanderen met het grootste gebruiksgemak. Het Spaanse bedrijf is actief in meer dan 40 landen, bedient 17 miljoen klanten per jaar en maakt gebruik van geavanceerde online hulpmiddelen om miljoenen combinaties van vlucht en hotel te doorzoeken. De internationale uitbreiding is ingezet door de service in verschillende landen te verbeteren en nieuwe websites in meer markten over de hele wereld te introduceren. Bovendien biedt eDreams naast reisplanning, ook online marketing en advertentiediensten aan voor andere bedrijven.
Redenen om de eDreams klantenservice te contacteren
- Ik heb een ticket met gratis annulering gekocht, hoe werkt het?
- Hoe bereik ik de eDreams klantenservice naast het eDreams telefoonnummer?
- Hoe kom ik met eDreams in contact voor Nederland?
- Waar ik laat een eDreams review achter?
- Waar vind ik eDreams reviews?
- Kan ik Nederlands praten met de eDreams klantenservice?
Contact met de eDreams klantenservice
De eDreams klantenservice is te bereiken via de virtuele chat assistent, het eDreams telefoonnummer en het eDreams Nederland contact formulier. De virtuele chat assistent spreekt helaas geen Nederlands, je vult hiervoor het formulier in om met een agent te spreken. In het Engels kan de chat assistent je wel verder helpen. eDreams bellen gaat eenvoudig naar onderstaand nummer. Hiermee krijg je direct met eDreams Nederland contact om jou op weg te helpen. De eDreams klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via het eDreams telefoonnummer. Het eDreams telefoonnummer waar je naartoe moet bellen is altijd een Nederlands nummer, maar hou er rekening mee dat je buiten de Nederlandse kantoortijden naar het buitenland wordt doorgeschakeld.
Maandag | 09:00-18:00 |
Dinsdag | 09:00-18:00 |
Woensdag | 09:00-18:00 |
Donderdag | 09:00-18:00 |
Vrijdag | 09:00-18:00 |
Zaterdag |
09:00-18:00 (English spoken) |
Zondag | 09:00-18:00 (English spoken) |
Kijk voor de actuele openingstijden op eDreams
Hoe wil je contact opnemen met eDreams?
Hoe werkt de klantenservice van eDreams?
eDreams klantenservice telefoonnummer in Nederland: 020 721 9357
Reguliere belkosten
Online chat:
eDreams beschikt over een online chat en een virtuele chat assistent. De virtuele assistent behandelt alle veelgestelde vragen op een interactieve manier en bevindt zich rechtsonderaan de pagina via de ‘Chat with us’ box. De virtuele chat assistent spreekt helaas geen Nederlands, je vult hiervoor het formulier in om met een agent te spreken. In het Engels kan de chat assistent je wel verder helpen. Het eDreams klantenservice team Nederland is beschikbaar op de chat, wanneer je aangeeft dat je wilt worden doorgestuurd naar een agent. Indien jouw vraag niet beantwoord kan worden, kun je eDreams bellen via het eDreams telefoonnummer of een mail sturen om direct met eDreams Nederland contact op te nemen.
Website en eDreams Nederland contact formulier
Bij een bezoek aan de eDreams Nederland startpagina kun je direct zien dat de klant centraal staat. Als allereerste is er een box geplaatst waarbij de klant kan kiezen tussen de behulpzame tools om meteen aan de slag te gaan met zoeken naar voordelige prijzen, zonder de website te moeten doorpluizen: Vluchten, Hotels, Vlucht+Hotel, Autoverhuur. Daarnaast zijn er allerlei handige links of informatie over hoe je bepaalde zaken kunt boeken of vinden. Via onderstaande link kun je met eDreams Nederland contact opnemen via het contactformulier. Geef daarbij, naast je gegevens, aan wat het onderwerp is, welke taal je geholpen wilt worden, boekingsreferentie, omschrijving en of je reis al voltooid is.
eDreams klantenservice mailen
Stuur een email als je een suggestie, vraag of opmerking hebt en deze geen haast of je liever via de mailbox werkt met de eDreams klantenservice. Het kan enkele werkdagen duren voordat je een reactie zal ontvangen op jouw vraag, suggestie of opmerking. Op de website vind je een veelgestelde vragen pagina met allerlei informatie over reserveringen en andere reisinformatie. Daarnaast is het ook mogelijk om met eDreams contact op te nemen door een email te sturen naar het e-mailadres klantenservice@edreams.com.
eDreams Contact via Social Media
eDreams is actief op onderstaande social media kanalen. Als je reageert op 1 van de social media kanalen zal eDreams contact met jou opnemen of jou doorverwijzen naar de eDreams Nederland klantenservice. Let op: Op de kanalen zal de voertaal Engels zijn. Er wordt veel gepost over acties, fantastische bestemmingen, nieuwe tools of upgrades en (wereldwijd) eDreams nieuws via pakkende storytelling.
eDreams Prime account en de eDreams applicatie
De mobiele reisapplicatie van eDreams, is te vinden in Google en Apple store en geeft jou real-time inzicht in de laatste goedkope vluchten of reizen om de reis van je dromen te plannen. Boek een goedkope vlucht met behulp van de code APP10 en bespaar € 10. Edreams checkt ook voor jou in, zodra dit kan, zodat jij alleen maar hoeft te genieten van je reis. De app is de best beoordeelde van reisorganisaties met een 4,3 uit 5. Edreams regelt alles voor jou. Ontvang je instapkaart met de automatische check-in en ontvang realtime updates over de vluchtstatus van je reis. Beheer je boeking gemakkelijk
Controleer, wijzig of annuleer je boeking op elk gewenst moment. Meld je aan voor een eDreams account en profiteer van diensten en oplossingen die zijn ontworpen om aan al jouw reisbehoeften te voldoen. Eén overzicht van al jouw vluchtgegevens, instapkaart, sneller reserveren en je mist nooit een update over jouw vluchten. Als Prime member zoek je gewoon je vlucht en kies je het voordelige Prime tarief. Zo krijg je kortingen op 100% van de vluchten. Tot 50% korting op accommodatie en bespaar je tot €40 op autohuur. Daarnaast kun je als prime member ook gebruikmaken van de gratis exclusieve eDreams klantenservice hotline 24/7.
Wilt u nieuwsbrieven ontvangen van eDreams?
eDreams verstuurt een nieuwsbrief naar klanten met de laatste aanbiedingen of vluchtdeals. Je zult als eerste korting op reizen, vouchercodes en exclusieve deals ontvangen. Mocht je geïnteresseerd zijn in specifieke zaken kun je altijd contact opnemen met de eDreams klantenservice via het eDreams telefoonnummer.
Overige services of producten
Andere services die eDreams biedt, naast klanten helpen met het plannen van hun reizen, is bedrijven helpen met online marketing en adverteren. eDreams heeft een speciaal advertentieplatform waar inmiddels al ruim 500 bedrijven gebruik van maken. Daarnaastz biedt eDreams diverse reisgidsen aan en een blog.
Werken bij eDreams ODIGEO
Wil je onderdeel worden van het eDreams team? De vacature site is in het Engels en zodra je deze bezoekt zie je meteen een flitsende video met eDreams motto om wereldwijd de manier waarop mensen reizen vorm te geven. Op de carrière site kun je eenvoudig een profiel aanmaken en browsen naar diverse vacatures wereldwijd of specifiek voor een bepaalde locatie. Zodra je bij het overzicht van alle jobs komt kun je gemakkelijk filteren per keyword, bedrijf en locatie/land. De meeste eDreams vacature zijn in Barcelona te vinden. De vacatures beschrijven rollen zoals o.a. eDreams klantenservice medewerker, Account Supervisor, HR adviseur, Data Analyst, Trade manager, BI Visualization Expert, BI Data Engineer en Associate UX Writer. Mocht er voor jou op dit moment geen interessante vacature tussen staan dan kun je je aanmelden voor job alerts of een open sollicitatie sturen. Staat hij er wel tussen? Door een profiel aan te maken via het kandidaat portaal kun je solliciteren op een vacature. Hierbij worden jouw gegevens, motivatiebrief en CV gevraagd en mogelijkerwijs vacature specifieke vragen om jouw sollicitatie te voltooien. Als je met eDreams contact wil opnemen over een vacature staat per vacature het emailadres van de recruiter vermeld of maak je gebruik van het e-mail adres van eDreams klantenservice zodat zij jouw vraag kunnen doorsturen naar het juiste team.
Veelgestelde vragen
De veelgestelde vragen en antwoorden aan de eDreams klantenservice zijn te vinden op de klantenservicepagina. Je kunt per categorie de vensters uitklappen om de veelgestelde vragen met antwoorden te zien. De categorieën zijn: Annulering Vluchten, Wijziging Vluchten, Bagage, Inchecken, Hotels, Meer. Daarnaast worden de populairste veelgestelde vragen aan de eDreams klantenservice in een aparte box weergegeven en deze kun je ook aanklikken zodat je direct een antwoord kan vinden. De populairste vragen (V) incl. antwoorden (A) zijn:
V: Hoe kan ik een claim indienen onder mijn verzekeringspolis? A: Controleer eerst uw polis om te zien of u gedekt bent. Als dat het geval is, verzamelt u alle relevante documenten (reserveringsbevestiging, een bewijs van uw geannuleerde vlucht, polisnummer, facturen, medische verklaringen, enz.) voordat u een claim indient bij de verzekeraar.
V: Hoeveel bagage mag ik meenemen? A: Toegestane bagage is de limiet die luchtvaartmaatschappijen hanteren voor de hoeveelheid bagage die elke passagier mag meenemen. Deze limieten verschillen per luchtvaartmaatschappij en zijn vaak afhankelijk van de ticketprijs.
Budgetmaatschappijen bieden mogelijk geen gratis toegestane bagage of kunnen een gewichtslimiet hanteren. Tijdens uw online reservering kunt u zien hoeveel bagage is toegestaan voor uw ticket. Bij sommige luchtvaartmaatschappijen kunt u met één klik bagage toevoegen aan uw reservering.
V: Hoe kan ik mijn vlucht én hotel wijzigen? A: Zijn uw plannen gewijzigd? We kunnen u helpen om een alternatief te vinden!
Als u twee verschillende reserveringen hebt (één voor de vlucht en één voor het hotel), moet u beide reserveringen wijzigen. Hieronder wordt uitgelegd hoe u dit doet:
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Voordat we wijzigingen aanbrengen in uw reservering, moeten we controleren of wijzigingen zijn toegestaan bij uw vlucht- en hoteltarief. Datum- en routewijzigingen zijn alleen mogelijk als dit wordt toegestaan in de tariefvoorwaarden van de reisaanbieder. Vliegtickets en hotelkamers tegen gereduceerd tarief kunnen meestal niet worden gewijzigd.
Wat kost een wijziging van mijn reservering?
Als wijziging is toegestaan volgens de tariefvoorwaarden van uw vlucht, moet u het prijsverschil tussen het oude ticket en het nieuwe betalen. Veel luchtvaartmaatschappijen hanteren een boete bij wijzigingen. Bij hotelreserveringen worden mogelijk kosten in rekening gebracht die bestaan uit het prijsverschil of een boete voor de wijziging. Deze boete kan oplopen tot 100% van de oorspronkelijke prijs als u de wijziging vlak voor de aankomstdatum aanvraagt. Wij brengen administratiekosten van 60€ in rekening voor wijzigingen. Wijzigingen zijn gratis als u de serviceoptie Standard of Premium hebt gekozen.
Klantbeoordelingen
Op verscheidene beoordelingsplatforms komt eDreams Nederland aan bod zoals (met ratingsscore tussen haakjes): nl.trustpilot.com (1.6/5), Reviewgo (4.1/5), 123Klantervaringen (3/5), feedbackcompany.com/nl (8/10). De meeste eDreams reviews behandelen onderwerpen als eDreams Nederland contact / bereikbaarheid, betalen, eDreams app en het eDreams telefoonnummer. eDreams ontvangt complimenten over het grote aanbod in vliegtickets, ook voor vakantiewoningen en hotels en het gratis omboeken en annuleren is het merendeel van de klanten ruim tevreden. Het terugboeken kan lang duren en dat de eDreams klantenservice soms alleen in het Engels beschikbaar is wordt echter als minder beoordeeld. eDreams komt altijd als goedkoopste uit de vergelijker en de eDreams klantenservice is snel bereikbaar via bijvoorbeeld Facebook. Daarnaast waarschuwen klanten wel voor de vele onnodige upsells of extra kosten zoals verzekeringen en garanties of extra diensten als eDreams voor jou laten inchecken.
Storingen
Via de Klantenservice pagina op de eDreams Nederland website kun je terecht voor het laatste nieuws omtrent reisvoorschriften, serviceonderbrekingen, reiswaarschuwingen of travel alerts.
Klachtenbehandeling
eDreams is een van oorsprong Spaanse reisorganisatie die niet is aangesloten bij klantenplatforms zoals ANVR en SGR. Hierdoor is er geen onafhankelijke klachtencommissie beschikbaar als je er in een geschil met eDreams samen niet uitkomt. Je kunt je klacht bij de eDreams klantenservice achterlaten en deze kan ermee aan de slag gaan. Klachtenbehandeling gaat via het service formulier of door een mail met jouw klacht te sturen naar klachten@edreams.com. Er is geen postbus beschikbaar. Voor meer informatie over het serviceformulier zie hierboven onder eDreams contact formulier.
Locaties
Er zijn 8 eDreams vestigingen te vinden door Europa heen. De kantoren bevinden zich in Londen, Parijs, Hamburg, Boedapest, Milaan, Barcelona, Madrid en Porto. Het hoofdkantoor is in Barcelona gevestigd.
Bezoek eDreams hoofdkantoor
Het eDreams hoofdkantoor bevindt zich in Barcelona en valt samen met 3 andere merken onder ODIGEO Connect. Het flatgebouw is een kantoorpand op een steenworp afstand van Placa de Catalunuya en de Sagrada Familia in het centrum van Barcelona. Het kantoor is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. De coördinaten zijn 52.2925758,4.6948644,16z. Breng een geldig legitimatiebewijs mee zodat de receptie jou kan aanmelden bij binnenkomst.
De locatie bevindt zich in het centrum van Barcelona. Naast kantoren zijn er ook hotels, een Jaguar dealer op de begane grond en vele eetgelegenheden te vinden. Op de foto’s zijn vooral de buitenkant van het luxe hoogbouw kantoor te zien en het ietwat kaalogende interieur. Er zijn 63 reviews achtergelaten met een totale rating van 2,6 uit 5. De reviews bevatten klachten over service of commentaar als “Boeking onbekend”. De Google Plus code is 95V9+3V Barcelona, Spanje.