Energiedirect home – hier vindt u informatie over Aanbiedingen, Klantvoordeel, Groen en Klantenservice, inloggen en Chat
📞 Bellen met energiedirect.nl
Wat is mijn energiedirect?
Bij mijn energiedirect kan je al je energiezaken zelf makkelijk online regelen. Je vindt het antwoord op al uw vragen op fde website en regelt u uw energiezaken in een paar klikken. Gegevens wijzigen of uw verbruik inzien? Dat is zo gepiept. U leest er alles over Groene stroome en Gas. Wilt u meer weten en alles goed bekijken dan kunt gaan naar https://www.energiedirect.nl/
Waarom moet je energiedirect.nl bellen?
- Wanneer je wilt weten watt zijn de verschillende aanbiedingen?
- Hier vind je informatie over: Stroom en Gas, Overstappen, Verlengen, Energie producten en Zakelijke in formatie.
- Als u wilt weten wat voor klantvoordeel er is zoals: Goedzitters en PSV.
- Als u wilt weten wat er wordt verstaan onder Groen zoals: BEsparen, Verbruik en Duurzaam.
- Wanneer je de klantenservice wilt bereiken via chat voor onder andere: Vraag & antwoord, Contract, Facturen en betalen, Meterstanden en Regelneef
De werkuren van energiedirect en de klantenservice:
U kunt energiedirect bellen op het telefoonnummer energiedirect 0900 – 3347328. De service is helemaal digitaal. Ook via het teefoonnummer wordt u dgitaal geholpen. U kunt mijn energiedirect ook contacten via Sociale Media: stuur een bericht via facebook of twitter op werkdagen van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Je kunt energiedirect.nl bellen via het telefoonnummer van de energiedirect contact tijdens:
Maandag | 08:00 – 20:00 |
Dinsdag | 08:00 – 20:00 |
Woensdag | 08:00 – 20:00 |
Donderdag | 08:00 – 20:00 |
Vrijdag | 08:00 – 20:00 |
Zaterdag |
09:00 en 17:00 |
Zondag | – |
Kijk voor de actuele winkelopeningstijden op energiedirect.nl
Klantenservice Telefoon 0900 – 3347328
Geen call fees. Energiedirect bellen gaat via lokaal tarief.
Hoe wil je contact opnemen met energiedirect.nl?
De chatservice van energiedirect vindt u in de link hieronder
Er is geen email aanwezig om mijn energiediect te kunnen contacten. de enige manier om het bedrijf te contacten is via de Chatbot.
Behalve dat u mijn energiedirect kunt bereiken via het telefoonnummer, kan je deze ook bereiken via de Chatbot. U kunt uw vragen stellen aan de chatbot wanneer u maar wilt. Komt u er niet uit dan kunt u tijdens de openingstijden chatten met een medewerker op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 8.00 en 20.00 uur.
Bezoek de energiedirect -website om de volgende informatie te vinden:
Bezoek de website van energiedirect om erachter te komen wat u allemaal bij enerigedirect kan vinden. U vindt er informatie over: aanbiedingen, klantvoordeel. krijgt u meer informatie over klant worden, zaken speciaal voor klanten, zaken die u zelf kan regelen. Heeft u toegang tot de klantenservice. Kunt u uw gegevens wijzigen. uw contract bekijken. kunt u uw vergruik inzien. kunt u uw beste bod berekenen. Heeft u toegang tot de ervaring van de klanten, de blogs en de vacatures. Heeft u toegang tot de regelneef app.
Andere manieren om contact te maken met energiedirect
Neem contact op met energiedirect.nl via Sociale media.
Heeft u vragen? Schrijf ons alstublieft en we zullen ons best doen om u zo snel mogelijk het antwoord te geven.
Inloggen voor een Mijn energiedirect account
Bij Mijn energiedirect kunt u inloggen en een account aanmaken. Eenmaal ingelogd zult u daar verschillende zaken kunnen beheren die te maken hebben met enerigiedirect en eventuele klachten energiediect kunnen aangeven. U heeft kunt een overzicht zien, kunt u uw verbruik zien, kunt u uw facturen betalen, ziet u het termijn bedrag. Ook kunt u daar uw persoonlijke gegeven invullen, ziet u het contract en krijgt u ook toegang tot vraag en antwoord.
Download onze energiedirect app.
Doordat onze klanten hun energiezaken online regelen, kunnen wij onze energieprijzen lekker laag houden. Nu kun je denken dat onze service ook ‘cheap’ is. Maar goed én goedkoop gaan juist heel goed samen bij energiedirect.nl.
Dat bewijzen we door onze service online slim in te richten. Je vindt het antwoord op je vraag snel en makkelijk online en regelt je energiezaken met een paar klikken. Gegevens wijzigen of je verbruik inzien? Dat is zo gepiept in Mijn energiedirect.nl of onze handige Regelneef app. Download de Mijn energiedirect app via de Apple of Google Play store.
Bij mijn energiedirect kunt u terecht voor verschillende vragen en antwoorden over uiteenlopende onderwerpen.
Bij de onderwerpen waarover er vragen worden gesteld vindt u onder andere:
Contracht: *mijn contract, *mijn tarieven en producten, *nieuwe klant, *verlengen, *annuleren, *opzeggen en *opzegvergoeding.
Energie producten: *zonnepanelen, *Isolatie.
Facturen en betalen: * Termijn bedrag, *Jaarrekening en eindrekening, *betaalmogelijkheden en *Incassoproces.
Meterstanden: *Je energiemeter, *Stappenplan meterstanden aflezen en *Meterstanden doorgeven.
Persoonlijke gegevens: *gegevens wijzigen, *verhuizen, * inloggen en * mijn energiedirect.nl.
Verbruik en besparen: *Verbruik en besparen, *bespaartips, *energierapport en *Regelneef app.
Ook problemen? Hier kun je klagen:
Via chat Website
Via Twitter
Via Facebook
Via Instagram
Klachten energiedirect
Er is geen speciale categorie waarbij u een klacht kan indienen. Mochten er eventuele klachten zijn dan kunt u dat doorgeven via de Chatbot of via de verschillende Sociale media kanalen.
energiedirect Head Office
Geen hoofdkantoor en adres aanwezig
Mijn enrgiedirect.nl is een online company. Er is geen hoofdkantoor aanwezig waar u naar toe kan gaan. Het blijkt dat alle zaken online geregeld worden. Daarbij krijgt u stap voor stap begeleiding als u problemen constateert.