Hoe kunt u contact opnemen met Evides
📞 Bellen met de Evides
Evides Waterbedrijf
Het Evides Waterbedrijf zorgt ervoor dat elke dag, 24 uur lang veilig en schoon drinkwater wordt geleverd aan consumenten en de zakelijke markt. Dit doen ze in Zeeland, het zuidwesten van Zuid-Holland en de Brabantse Wal. Ook bedient Evides industriële klanten in Nederland, België en Duitsland en biedt ze industriewaterdiensten aan.
Voor vragen over het waterverbruik, als je facturen wilt betalen of verhuizingen wilt doorgeven kun je contact opnemen met de klantenservice van Evides. Je kunt voor de volgende vragen contact opnemen met Evides:
- Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?
- Je hebt een storing. Hoe kan ik deze melden?
- Wat moet je doen als je verhuist bent en hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
- Hoe kan ik regelen dat ik in meerdere termijnen de periodeafrekening kan betalen?
- Ik wil meer weten hoeveel ik betaal voor drinkwater. Waar kan ik terecht?
Voor alle praktische zaken omtrent betalen, facturen, verhuizen, gegevens aanpassen of storingen en werkzaamheden melden kun met Evides contact opnemen
Openingstijden telefonische klantenservice
Maandag | 08:00 – 17:00 |
Dinsdag | 08:00 – 17:00 |
Woensdag | 08:00 – 17:00 |
Donderdag | 08:00 – 17:00 |
Vrijdag | 08:00 – 17:00 |
Zaterdag | – |
Zondag | – |
- Het Evides Waterbedrijf telefoonnummer is 0900-0787.
Hoe wil je contact opnemen met de Evides Waterbedrijf?
Neem contact op met Evides via een telefoon.
Je kan contact opnemen door te bellen met de klantenservice. Deze is bereikbaar via het Evides telefoonnummer 0900-0787. Je kan bellen op werkdagen tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Heb je een storing, deze kun je 24 uur per dag doorgeven. Bel hetzelfde Evides telefoonnummer en kies voor keuze 1 en daarna nogmaals keuze 1.
Contact opnemen via social media
Wil je niet in de wacht staan aan de telefoon, dan kun je ook contact opnemen via de social media kanalen van Evides. Je kan via Twitter of Facebook een direct message sturen met jouw vraag of klacht. Je krijgt binnen 60 minuten een antwoord van een van onze klantenservice medewerkers.
Openingstijden van de klantenservice op Facebook en Twitter:
Maandag tot vrijdag: van 08.00 uur tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten
Neem contact op met De Evides via Twitter.
Ontvang korte updates van de Evides of neem contact met de klantenservice op via Twitter.
Mijn Evides
Wil je snel en gemakkelijk gegevens aanpassen, bijvoorbeeld je rekeningnummer of wil je een adreswijziging doorgeven? Dat kan in Mijn Evides. Wanneer je een account hebt aangemaakt heb je eenvoudig en snel inzicht in jouw persoonlijke gegevens, kun je facturen inzien en kun je het termijnbedrag aanpassen.
Neem contact op met de Evides via een Linkedin.
Contact per mail.
Wil je schriftelijk contact opnemen, dan kun je een email sturen door het contactformulier in te vullen. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. Je kunt ook een brief sturen per post. Deze kun je richten aan:
Afdeling Klantenservice
Postbus 44135
3006 HC ROTTERDAM
Contact Evides per Contactformulier
Wil je geen nieuwsbrief ontvangen, maar wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Dan kun je ook Evides volgen op haar social media kanalen. Op Facebook en Twitter lees je waar ze als bedrijf mee bezig zijn, hoe ze duurzaam omgaan met water en hoe ze zorgen voor schoon en helder drinkwater. Ook lees je er handige tips als je wilt besparen op water. De nieuwste vacatures en informatie over werken bij Evides vindt je op LinkedIn. Op Vimeo vindt je korte filmpjes over projecten die ze hebben uitgevoerd.