U kunt de Hollandsnieuwe Klantenservice bereiken door met Hollandsnieuwe Contact op te nemen
In de onderstaande tekst vindt u manieren om met Hollandsnieuwe contact op te nemen, onder andere het telefoonnummer van de Hollandsnieuwe klantenservice.
Hollandsnieuwe is een virtuele provider
Om met Hollandsnieuwe contact op te nemen, kunt u kijken naar de onderstaande paragrafen. Het bedrijf is opgezet in 2011 als virtuele provider die gebruik maakt van het Vodafone netwerk. Aanvankelijk bood het bedrijf alleen SIM-only oplossingen aan, maar nu kan de klant ook telefoons krijgen bij de verschillende abonnementen. Verder was de strategie van het bedrijf aan het begin gericht op bellen en smsjes versturen, met minder aandacht voor mobiel internet. Gezien het belang van mobiel internet dat over de jaren heen is ontstaan, heeft de provider deze strategie echter herzien, en biedt het nu ook voordelige internetbundels aan.
Het bedrijf richt zich op de prijsbewuste klant, met zo voordelig mogelijke tarieven die op een eenvoudige manier opgezet zijn. Verder heeft het bedrijf geen fysieke locaties, mede om zo de kosten – en de tarieven – zo interessant als mogelijk te houden. De klantendienst kan wel op verschillende manieren bereikt worden, zodat de klant altijd geholpen kan worden. Zo kan men de Hollandsnieuwe klantenservice bellen voor meer informatie.
Belangrijkste voordelen door met Hollandsnieuwe Contact op te nemen
- Simpele tariefstructuur.
- Geen onverwachte kosten. De provider brengt de klant op de hoogte als het einde van de bundel bereikt wordt, zonder automatisch meer in rekening te brengen.
- Ook voor bellen, smsen of internetten buiten de bundel is de provider zeer voordelig.
- De bundel kan gebruikt worden zoals de klant het wilt, voor internetten, smsen of bellen. Een bundel bestaat uit een aantal eenheden, en de klanten kan deze gebruiken zo hij wenst. Bijvoorbeeld, een eenheid kan voor 1 MB aan internet gebruikt worden, of voor 1 minuut bellen.
- Abonnementen en pre-paid oplossingen beschikbaar.
- De klant kan een SIM-only abonnement krijgen, of een abonnement inclusief telefoon. De meeste grote telefoonmerken zijn beschikbaar bij de provider.
Hollandsnieuwe klantenservice
De Hollandsnieuwe klantenservice is op de volgende manier georganiseerd:
- De klantenservice wordt georganiseer door het bedrijf 2Contact.
- Men kan op de website terecht voor veelgestelde vragen. Hierbij wordt de klant door een meerkeuzemenu geleid, waarbij hij zo tot het antwoord op zijn vraag kan komen. De link naar de veelgestelde vragen is https://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice
- De klant kan ook inloggen op zijn persoonlijke account om gepersonaliseerde antwoorden op zijn vragen te krijgen.
- Verder heeft de website een virtuele assistente die de klant ook kan helpen. De klant hoeft alleen maar zijn vraag te stellen, en de virtuele assistente zoekt het antwoord. Mocht het antwoord niet voldoende zijn, kan de klant contact opnemen met de klantendienst, bijvoorbeeld via het Hollandsnieuwe telefoonnummer.
Telefoonnummer Hollandsnieuwe en andere contactgegevens
Men kan op de volgende manieren contact opnemen met de provider:
- Via Facebook (https://www.facebook.com/hollandsnieuwe): dit kanaal is bereikbaar van 9.00u tot 17.00u van maandag tot vrijdag. Hier kan een klant alle vragen stellen die hij heeft, en kan hij ook feedback geven op de dienstverlening van de provider.
- Met Twitter (https://www.facebook.com/hollandsnieuwe): ook via dit kanaal is de provider te bereiken van 9.00u tot 17.00u van maandag tot vrijdag.
- Via de website kan de klant ook een bericht sturen naar de klantendienst via de volgende link: https://www.hollandsnieuwe.nl/contact#contact-form
- De klantenservice kan ook bereikt worden via de telefoon, van 9.00u tot 18.00u van maandag tot vrijdag. Het telefoonnummer Hollandsnieuwe is 1200 vanaf een Hollandsnieuwe telefoon. Als de klant met een ander nummer belt, of vanuit het buitenland, kan men Hollandsnieuwe bellen via +3120 6845 0915. Voor mensen die nog geen klant zijn, is het nummer 0900 0324.
Hollandsnieuwe Klantenservice Nummer
Voor de volgende zaken kan men het beste met Hollandsnieuwe contact opnemen door het Hollandsnieuwe klantenservice nummer te bellen:
- Aanvragen van een nieuwe contract
- Contactgegevens wijzigen
- Een grotere bundel aanvragen
- Problemen met de telefoon melden
- Problemen melden in verband met bellen in het buitenland
1 Comment
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
Waarom kan ik niet inloggen? Is de inlogcode verlopen?
Wat gebeurt er met het beltegoed dat niet besteed is?