Hoe kunt u contact opnemen met de Hunkemöller klantenservice: telefoon, chat en andere manieren
📞 Bellen met Hunkemöller
Wat is Hunkemöller?
Hunkemöller is het snelst groeiende lingeriemerk van Europa, aanwezig in 19 landen, met moderne online winkels en meer dan 900 winkels die als digitale hubs fungeren. Hunkemöller wil alle vrouwen aanspreken, ongeacht leeftijd, cultuur, lichaamsbouw, smaak of budget. Daardoor is Hunkemöller nu een van Europa’s grootste ondergoedspecialisten en marktleider in de Benelux en Duitsland. Alle collecties van Hunkemöller worden in eigen huis geproduceerd en de kwaliteit wordt grondig gecontroleerd. Het designteam van Hunkemöller ontwikkelt voortdurend nieuwe producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding: van alledaagse artikelen en elegante sets tot vrouwelijke en sexy bh’s en onderbroeken. Naast ondergoed heeft Hunkemöller ook een collectie badmode, bikini’s, slaapmode, kousen, homewear en sportkleding. Met een dergelijk assortiment en aantal winkels en webshop biedt Hunkemöller in elke fase een hoogwaardige klantenservice en ondersteuning bij retouren, ruilingen en geschillenbeslechting.
Waarom hunkemöller klantenservice contacten
Dit zijn enkele van de vragen die in dit artikel aan de orde komen:
- Hoe maak ik een account aan?
- En wat zijn de voordelen?
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Hunkemöller?
- Wat zijn de openingstijden van een bepaalde winkel?
- Hoe krijg ik de Gift Card?
- Hoe kan ik mijn Gift Card inwisselen?
- Wat zijn de meest voorkomende vragen van Hunkemöller-klanten?
- Hoe kan ik nieuws en productinformatie ontvangen?
- Welke vacatures biedt Hunkemöller aan?
Het bereiken van de hunkemöller klantenservice
Hunkemöller beschikt over een groot netwerk van winkels waarmee servicevragen kunnen worden opgelost. Het telefoonnummer van elke winkel en de openingsuren zijn te vinden op de website van het bedrijf. Er is ook een klantenserviceteam dat voor de hele winkelketen werkt. En als je vragen hebt over de klantenservice, bel dan 035-646 5412 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.
Maandag | 08:00-18:00 |
Dinsdag | 08:00-18:00 |
Woensdag | 08:00-18:00 |
Donderdag | 08:00-18:00 |
Vrijdag | 08:00-18:00 |
Zaterdag |
gesloten |
Zondag | gesloten |
Hoe wil je contact opnemen met Hunkemöller?
Hoe bellen we?
U kunt een beroep doen op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur.
Directe telefoon 035 646 5412
Gebruikelijke beltarieven
Hunkemöller website
De website van Hunkemöller biedt de meest uitgebreide informatie over de activiteiten. Hier vindt u informatie over de producten, nieuwe producten, collecties. De site geeft informatie over verschillende promoties, kortingen en aanbiedingen die het bedrijf heeft voor verschillende producten. De klant krijgt een handig hulpmiddel om zijn maat te bepalen.
De website is ook een onlinewinkel, waar klanten producten selecteren en kopen, online betalen of de betaling overmaken naar de winkel, waar zij hun bestelling ook kunnen afhalen.
De website geeft extra service bijstand:
– toont de locatie en biedt contactpersonen en openingstijden voor elke winkel in alle landen.
– antwoord op veelgestelde vragen van klanten aan Hunkemöller
– verbindt klanten met de klantenservice van Hunkemöller
– instructies geeft voor betalingen en retourzendingen
– leidt klanten door uw account via Mijn Hunkemöller
– legt uit hoe u Hunkemöller cadeaukaarten gebruikt en het saldo controleert.
– toont alle huidige vacatures in Hunkemöller winkels en andere Hunkemöller locaties.
Hunkemöller Live Chat & Contactformulier
Hunkemoller kan ook worden gecontacteerd via live chat. Er is een knop voor viz. Live Chat op alle pagina’s van de Klantenservice sectie. Voordat u begint te chatten, moet u uw voornaam, achternaam, e-mailadres, lidkaartnummer, onderwerp en internetbestelnummer invoeren.
Hunkemöller communiceert ook met haar klanten via het Contactformulier. Hiervoor wordt gewoonlijk gekozen wanneer het niet mogelijk is een probleem snel op te lossen. Telefoon of chat helpen niet. Het contactformulier is gemakkelijk in te vullen: e-mail, voornaam, achternaam, telefoonnummer en opmerkingen zijn verplichte velden. U kunt ook bestanden of ander materiaal toevoegen als dat nodig is.
Contact Hunkemöller via sociale media
Behalve kan bellen, chatten of een email versturen via het contactformulier kan je hunkemoller ook bereiken via de verschillende sociale media kanalen zoals facebook, twitter, pinterest, instagram en youtube.
Hunkemöller webshop
Hunkemöller heeft een eigen webwinkel. Hoe plaatst u een bestelling, hoe betaalt u en wat moet u doen als u goederen terugstuurt?
U kunt bestellen op de website. Het is beter om dit in uw Mijn Hunkemöller account te doen, zodat u uw bestelgegevens kunt opslaan en extra leveringsgegevens kunt ontvangen.
De levering wordt gedaan door DHL. Het pakket kan worden gevolgd met een Track & Trace code op de DHL website. De klant ontvangt de code in een e-mail, of in zijn “Mijn Hunkemöller”-account.
Er zijn verschillende betaalmethoden bij Hunkemoller.com: de winkel accepteert MasterCard, Visa en American Express. Betalingen kunnen worden gedaan met de volgende betaaldiensten: Paypal, iDeal, Klarna, Apple Pay. En ook met Hunkemöller Lingerie Cadeaubonnen
Als klanten niet tevreden zijn met hun bestelling, kunnen ze die altijd gratis terugsturen. U kunt uw bestelling retourneren in uw plaatselijke winkel, met een ophaalservice bij u thuis of via DHL Servicepunten.
Wanneer het pakket naar de winkel is teruggestuurd, ontvangt de klant een bevestigingsmail. Dit kan tot 10 dagen duren.
Binnen 14 dagen na de terugzending krijgen klanten hun geld teruggestort op hun rekening.
Wat kan je doen met mijn Hunkemöller
Hunkemöller heeft een loyaliteitsprogramma genaamd My Hunkemöller. Leden van het getrouwheidsprogramma krijgen extra voordelen:
– extra krediet op aankopen,
– gepersonaliseerde kortingsbonnen,
– aangename geschenken,
– limited edition items
– toegang tot exclusieve evenementen en speciale diensten
Als onderdeel van het loyaliteitsprogramma kunt u uw My Hunkemöller-kaart opwaarderen door Passion Points te verdienen en nog meer exclusieve voordelen te krijgen. Klanten kunnen profiteren van de voordelen van My Hunkemöller door in het bezit te zijn van een klantenkaart of door online een account te registreren. Klanten met een kaart kunnen de kaart aan hun rekening koppelen en op een gemakkelijke manier van de voordelen genieten – door in te loggen op hun rekening of door de kaartcode in te voeren.
Schrijf je in voor de Hunkemöller nieuwsbrief
JHunkemöller verstuurt een nieuwsbrief naar haar klanten. Deze wordt alleen verstuurd bij nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van uw eerdere aankopen. Er staan speciale aanbiedingen voor leden in de nieuwsbrief. De informatie wordt per e-mail verzonden. De nieuwsbrief wordt gewoonlijk 3-4 keer per week verzonden.
Als klanten zich willen afmelden voor het ontvangen van de nieuwsbrief, kan dat bij elke nieuwsbriefbrief of in Mijn Hunkemöller.
Werken bij Hunkemöller
Hunkemöller is al meerdere jaren een gecertificeerde topwerkgever in Nederland – dit onderstreept de positieve prestaties in het werken met mensen.
Het hoofdkantoor in Nederland biedt meer dan 50 stageplaatsen in de detailhandel in verschillende afdelingen. Alle huidige aanbiedingen kunnen worden bekeken op de website van het bedrijf. Klik op de vacature waarin u geïnteresseerd bent en u komt op een pagina waar u uw gegevens kunt invullen en uw CV kunt uploaden. Nadat u alle velden hebt ingevuld, kunt u uw sollicitatie versturen.
Als je de juiste baan niet hebt gevonden, laat dan onderaan de pagina je e-mailadres achter om nieuwe vacatures te ontvangen.
Hunkemöller winkels
Hunkemöller heeft een groot netwerk van winkels in 15 landen. In Nederland heeft Hunkemöller meer dan 180 winkels. Het is gemakkelijk om de dichtstbijzijnde winkel te vinden. Bovendien kunt u in elke winkel uw bestelling online afhalen en ook in de winkel betalen. De openingstijden van elke winkel kunnen worden bekeken op de link:
De meest gestelde vragen op Hunkemöller
Met een groot aantal winkels in 19 landen en plannen voor uitbreiding, hebben Hunkemöller-klanten veel vragen. Hunkemöller heeft alle vragen verzameld en onderverdeeld in deze onderwerpen:
– Mijn Hunkemöller
– Bestelling en Levering
– Betalen, Vouchers & Promoties
– Retourneren & Ruilen
– Service & Contact
Elk onderwerp wordt in detail behandeld in vraag-en-antwoord stijl.
Hoe kan je een klacht indienen bij Hunkemoller?
Als u een probleem heeft met Hunkemoller, kunt u altijd een klacht indienen:
– door te bellen naar 035-646 5412 van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
– door uw probleem voor te leggen via het contactformulier (https://www.hunkemoller.nl/contact)
– door contact op te nemen met ons ondersteuningsteam via Live Chat van maandag tot vrijdag, tussen 8:00 uur en 18:00 uur.
Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Bekijk de verchillende reviews van Hunkemöller
Op trustpilot.com ben je terecht om de reviews te lezen die mensen hebben achterelaten over hun ervaringen met hunkemoller. Ook worden er sterretjes gegeven om te zien welke waardering aan hunkemoller wordt gegeven.
Hunkemöller op googlemap te vinden
Op Google map kan je de verscillende winkels van Hunkemoller in Nederland vinden. Ook vind je hoeveel sterren er achter de winkel wordt geplaatst. Waar ze ich bevinden en welke de kortste route is van jou huis naar de dichtbijzijnde hunkemoller. Ook zie je gelijk wat de openings-en sluitingstijden zijn. En de populaire bezoekuren van elke winkel.
Bezoek het hoofdkantoo van hunkemoller
Het hoofdkantoor van hunkemoller is gevestigd in Hilversum in Nederland
Headquarters Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
The Netherlands