Klarna home, hier vind je informatie voor shoppers, klarna contact und klantenservice
📞 Bellen met
Wat is Klarna
Klarna werd in 2005 in Stockholm opgericht met het idee om betalen te vereenvoudigen. Dit doen we door consumenten aankopen eerst te laten ontvangen voor ze deze afrekenen. Tegelijkertijd nemen we de potentiële krediet- en frauderisico’s van de webwinkelier over. Op dit moment is Klarna één van de snelst groeiende bedrijven in Europa.
In 2014 bundelden Klarna en SOFORT hun krachten en vormden ze de Klarna Group, Europees marktleider op het gebied van online betalen. De Klarna Group heeft meer dan 5 000 medewerkers en is actief op 45 markten. We bedienen meer dan 147 miljoen actieve gebruikers en werken samen met 400 000+ webwinkels. Ons doel is om ’s werelds meest favoriete betaalmethode te worden.
Klarna contact: Hoe kan je Klarna bereiken
Klarna bellen: Je kan Klarna bellen als je verschillende vragen hebt zoals:
- over betalingen;
- terugbetalingen;
- leveringen en retouren;
- account en instellingen;
- producte en diensten;
- fraude en beveiliging.
Hoe bereik je de klantenservice van Klarna
Klarna klantenservice bellen? Je kan Klarna bellen op het telefoonnummer: 02 808 06 01. Je kan Klarna ook bereiken via de chat.
Maandag | 09:00-17:00 |
Dinsdag | 09:00-17:00 |
Woensdag | 09:00-17:00 |
Donderdag | 09:00-17:00 |
Vrijdag | 09:00-17:00 |
Zaterdag |
gesloten |
Zondag | gesloten |
Karna bellen op 02 808 06 01 Geen fees om te bellen
Hoe wil je contact opnemen met Klarna ?
Hoe bellen we?
U kunt een beroep doen op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.
Karna bellen op 02 808 06 01 Geen fees om te bellen
Klarna contact kan via de Chat
Op de Klarna Chat zal je eerst een keus moeten maken van het land waar je je bevindt. Je zal dan eerst een account moeten aanmaken of inloggen als je al een account hebt. Daarna kan je gebruik maken van de Chat.
Bezoek de Klarna website om de volgende informatie te vinden
Winkels in de Spotlight. Krijg je informatie over:
Koop nu en betaal later.
Heb je ook informatie over de State-of-the-art app.
Krijg je ook een overzicht van de verschillende Klarna winkels.
Het ultieme doel va Klarna is om de beste shopbeleving van de wereld te creëren.
Het uitgangspunt van Klarna is dat betalingen meer moeten zijn dan een transactie.
Daarom zijn de betaalmogelijkheden van Klarna eropuit om jou meer ontspanning, tijd en controle te geven, zodat jij op andere dingen kan focussen.
Bereik Klarna via Sociale Media
Klarna contact op verschilende manieren: Behalve dat je Klarna kan bereiken via de Chat of door te bellen, kan je mijn Klarna ook bereiken via de veschillende Sociale Media kanalen zoal: Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram.
Mijn account registratie
Om gebruik te maken van Klarna zal je eerst een account moeten aanmaken. Als gast kan je op de homepage wel een kijkje nemen in de verschillende winkels die met Klarna werken.
Waar kan je Klarna bereiken
Hoofdkantoor
Klarna AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
Zweden Klarna Belgium NV
Esplanade 1, Bus 39
1020 Brussels
Org. nr: BE0741431277
Wat zijn de meest gestelde vragen op Klarna
Op Klarna zijn er verschillende meest gestelde vragen waarop ook antwoord wordt gegeven. Enkele meest gestelde vragen zijn onder andere: Hoe kan ik betalen?
Kan ik de uiterste betaaldatum verschuiven?
Is mijn betaling ontvangen?
Wanneer moet ik betalen?
Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal? Waar vind ik mijn factuur?
Ik heb de verkeerde betaalinformatie gebruikt. Wat moet ik doen?
Ik kreeg een foutmelding toen ik wilde betalen. Wat kan ik doen?
Waarom zie ik twee bestellingen in de app terwijl ik maar één bestelling heb geplaatst?
Waarom wordt mijn schuld ingevorderd?
Waarom zijn mij kosten voor een late betaling in rekening gebracht? Hoe lang duurt het voor ik een terugbetaling ontvang?
Wat te doen als problemen ondervind met Klarna
Mocht je eventuele klachten en of problemen ervaren met Klarna dan kan je de Klarna klanten service bellen of contacten via de Chat of via de klantenservice pagina. Iedereen heeft recht op goede service en mag een oplossing verwachten als er iets fout is gegaan.
Als je ontevreden bent over de service is de eerste stap om contact op te nemen met de klantenservice. Klarna staat graag voor je klaar en gaa altijd op zoek naar een oplossing. De klantenservice kan er ook voor zorgen dat je feedback op de juiste plek terechtkomt.
Klarna streeft ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Mocht het Klarna niet lukken om binnen deze tijd een oplossing te vinden, dan sturen ze je een bericht om uit te leggen waarom het langer gaat duren en wat de vervolgstappen zullem zijn om tot een oplossing te komen.
Jouw ervaring en feedback zal Klarna meenemen om hun producten en diensten te verbeteren.
Klachten worden, indien van toepassing, behandeld in overeenstemming met de PSD II richtlijn en volgens de richtlijnen van de Zweedse Financiële autoriteiten.
Waar kan ik de reviews van Klarna bekijen
Om te weten te komen wat de ervaring van Klarna is bij andere mensen dan bestaat de mogelijkheid om deze te bekijken op nl.trustpilot.com/review/klarna.com
Wat zijn de specifieke features die Klarna te beieden heeft
Klarna heeft specifieke features die men kan vinden en waar mensen heel graag naar opzoek zijn. Klarna geeft je de beste opties om te betalen. Je betaalt wat je wil, wanneer je wil.
Betaal nu
Ben je zeker van je aankoop? Betaal gelijk. Klarna rekent hiervoor geen extra kosten. Je kan met één klik betalen, of met iDEAL.
Betaal later
Koop vandaag, en geniet direct na bezorging alvast met volle teugen van je aankoop. Je kan tot en met 14 (of 30) dagen na je bestelling genieten voordat je betaalt. Betalen doe je online of in de app natuurlijk. Met één klik, via iDEAL – alles kan!
Beziek het hoofskantoor van Klarna
Hoofdkantoor
Klarna AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
Zweden
Bezoekadres:
Sveavägen 46
111 34 Stockholm