KPN Bellen: KPN Telefoonnummer en ander Сontact
Wat is het KPN telefoonnummer?
Hoe kan ik contact opnemen met KPN?
Hoe kan ik de klantenserivce van KPN bereiken?
Hoe kan ik het bedrijf telefonisch bereiken?
Contact KPN
Wanneer u vragen of opmerkingen heeft voor de klantenservice, kunt u contact KPN opnemen. Dit is mogelijk op verschillende manieren, namelijk:
- Via de Service & Contact pagina op www.kpn.nl. Hier vindt u meer informatie en veel gestelde vragen over allerlei producten en diensten via een handig stap-voor-stap schema.
- De livechat. Hier is de klantenservice 7 dagen per week, 24 uur per dag aanwezig om live uw problemen op te lossen.
- Het forum. Hierop kunnen zowel medewerkers als andere klanten u antwoord geven op uw vraag.
- Facebook. Het social media team staat hier klaar met meer informatie over het bedrijf en antwoorden op uw vragen.
- Twitter. Ook hier is een team aanwezig om antwoorden te geven op uw korte vragen.
Telefonisch. U kunt contact opnemen voor allerlei vragen en opmerkingen via een van de telefoonnummers.
KPN Bellen
De Koninklijke PTT Nederland is een bedrijf dat in de 19e eeuw is opgericht en in 1989 is geprivatiseerd om telecommunicatie en ICT-diensten te bieden. Klanten kunnen abonnementen voor hun mobiele telefoon, internet en televisie afsluiten bij dit telecommunicatiebedrijf, zowel voor prive als zakelijk gebruik.
Krachten en voordelen van dit bedrijf zijn:
- U kunt complete pakketten aanschaffen, zoals KPN bellen, internet en televisie in één, aansluitend op uw eigen behoeften.
- Het bedrijf biedt altijd de meest voordelige pakketten voor iedereen.
- De klantenservice is op elk moment van de dag bereikbaar en staat altijd klaar om uw verder te helpen met al uw problemen, zowel per telefoon als via andere communicatiemiddelen.
https://www.facebook.com/kpn | |
https://twitter.com/KPNwebcare | |
https://nl.linkedin.com/company/KPN | |
YouTube | https://youtube.com/user/KPN |
https://instagram.com/kpn/?hl=nl | |
Google+ | https://plus.google.com/+KPN |
FAQ | https://www.kpn.com/service.htm |
Contact | https://www.kpn.com/service.htm |
Inloggen | https://account.kpn.com/#/ |
Persoonlijk | https://account.kpn.com/#/ |
Zakelijk | https://www.kpn.com/zakelijk.htm |
Tarieven/pakketten/prijzen | https://www.kpn.com/mobiel/ |
Aanbiedingen | https://www.kpn.com/compleet.htm |
Vind de dichtstbijzijnde winkel | https://www.kpn.com/service/winkel-in-jouw-buurt.htm |
Contract opzeggen | https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm |
Iphone App | https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm?campaignid=ps:s=google:c=servicemijnkpnapp |
Android App | https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm?campaignid=ps:s=google:c=servicemijnkpnapp |
Telefoon 24/7 | 0800-0105 |
Adres | http://corporate.kpn.com/het-bedrijf/contact.htm |
KPN Telefoonnummer
Met het geschikte KPN telefoonnummer voor klanten of zakelijke partners kunt u de KPN helpdesk zeven dagen per week, 24 uur per dag bereiken. Wanneer u contact opneemt per telefoon, kunt u snel en efficiënt verder worden geholpen, doordat u direct persoonlijk contact heeft met een persoon aan de andere kant van de lijn. U kunt het telefoonnummer onder andere gebruiken voor vragen over:
- Mobiel en internet op de mobiel, bijvoorbeeld wanneer u een vervangende SIM-kaart wilt aanvragen, uw toestel wilt laten repareren of de status van uw reparatie wilt opvragen, Spotify wilt activeren of uw internetbundel wilt uitbreiden met extra MB’s.
- Interactieve televisie, internet, telefoon en de digitenne, bijvoorbeeld met vragen over valse e-mails, huidige storingen, het opnieuw opvragen van uw wachtwoord of gebruikersnaam, of over traag draadloos internet op uw telefoon.
- KPN Compleet, bijvoorbeeld voor een overzicht of het wisselen van gratis tv-zenders en films in uw pakket, over meer informatie over het pakket zelf en over wanneer u ervoor in aanmerking komt.
Afdeling | Telefoonnummer | Werkuren |
Klantenservice | 0800-0105 | 24/7 |
Klantenservice vanaf KPN nummer | 1200 | 24/7 |
Klantenservice vanuit het buitenland | 31612001200 | 24/7 |
TV, internet en telefoon | 0800-0402 | 24/7 |
Zakelijk ZZP | 0800-0403 | 24/7 |
Zakelijk MKB | 0800-0410 | 24/7 |
Grootzakelijk | 0800-1576 | 24/7 |
Storing KPN
Wanneer u last hebt van een storing KPN, kunt u eerst op de website van het bedrijf kijken of het probleem al bekend is bij de klantenservice. Zo kunt u eerst zien of het probleem bij het netwerk ligt of bij een aansluiting bij u thuis. Vervolgens kunt u met behulp van de stappenplannen op de website zelf de problemen oplossen. Wanneer het probleem niet bekend is bij het telecommunicatiebedrijf, kunt u dit online melden. Daarnaast kunt u contact opnemen met de klantenservice voor verdere hulp bij het verhelpen van de storing.
KPN Klantenservice Telefoonnummer
Door met het KPN Klantenservice telefoonnummer of op een andere manier contact op te nemen met de helpdesk van het telecommunicatiebedrijf, kunt u direct een antwoord krijgen op elk van uw vragen of problemen. Met het KPN telefoonnummer staat de klantenservice namelijk op elk moment van de dag voor u klaar om u verder te helpen.
7 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
Geholpen efficiënt met de advies over de abonnementen en over de verandering. Alles dat ik niet heb gevraagd.
Waardeloos – alleen deze word kunt de Klantenservice KPN uitleggen
Ik heb deze morgen contact geprobeerd te opnemen met KPN via 0800-0402. U moet de carrier preselect van een telefoonnummer, maar ik heb ook geen verstand wat is de code. Deze nummers 1655, 1694 en 1696 lijken als incorrecte codes en zijn niet geaccepteerd.
De KPN ondersteuning dus maar gebeld en tot drie keer ik was in de wacht en na 10 minuten de connectie was verbroken. Ik heb geen antwoord gekregen en niemand heeft teruggebeld. Op deze manier heb ij niks gekregen dus ij opgegeven.
Kpn: Bellen echt slecht. Heb ook het internet – het is kapot bijna altijd.
kpn prul en te duur. Zij hebben te veel storing zowel tv of internet. kpn leest geen klachten. Maar u kunt nog voor 90 eurocent per min bellen. dat is de klantenservice!
Hoi, ik had interactieve, maar nu heb ik net digitaal met antenne. ik kan niet naar gemist programma’s kijken of netflix, spijtig. Ik heb gebelt en gezegd dat het niet meer kon en ik wilde terug. Ik denk dat het belachelijk is, en zij moet dat toch weten. zo.
Klantenservice heeft goed geholpen.
An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won’t be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheers gdcadgceagda