Nummerinformatiedienst

KPN Bellen: KPN Telefoonnummer en ander Сontact

Wat is het KPN telefoonnummer?

Hoe kan ik contact opnemen met KPN?

Hoe kan ik de klantenserivce van KPN bereiken?

Hoe kan ik het bedrijf telefonisch bereiken?

 

Contact KPN

Wanneer u vragen of opmerkingen heeft voor de klantenservice, kunt u contact KPN opnemen. Dit is mogelijk op verschillende manieren, namelijk:

  • Via de Service & Contact pagina op www.kpn.nl. Hier vindt u meer informatie en veel gestelde vragen over allerlei producten en diensten via een handig stap-voor-stap schema.
  • De livechat. Hier is de klantenservice 7 dagen per week, 24 uur per dag aanwezig om live uw problemen op te lossen.
  • Het forum. Hierop kunnen zowel medewerkers als andere klanten u antwoord geven op uw vraag.
  • Facebook. Het social media team staat hier klaar met meer informatie over het bedrijf en antwoorden op uw vragen.
  • Twitter. Ook hier is een team aanwezig om antwoorden te geven op uw korte vragen.

Telefonisch. U kunt contact opnemen voor allerlei vragen en opmerkingen via een van de telefoonnummers.

 

KPN Bellen

De Koninklijke PTT Nederland is een bedrijf dat in de 19e eeuw is opgericht en in 1989 is geprivatiseerd om telecommunicatie en ICT-diensten te bieden. Klanten kunnen abonnementen voor hun mobiele telefoon, internet en televisie afsluiten bij dit telecommunicatiebedrijf, zowel voor prive als zakelijk gebruik.

Krachten en voordelen van dit bedrijf zijn:

  • U kunt complete pakketten aanschaffen, zoals KPN bellen, internet en televisie in één, aansluitend op uw eigen behoeften.
  • Het bedrijf biedt altijd de meest voordelige pakketten voor iedereen.
  • De klantenservice is op elk moment van de dag bereikbaar en staat altijd klaar om uw verder te helpen met al uw problemen, zowel per telefoon als via andere communicatiemiddelen.

 

Facebook https://www.facebook.com/kpn
Twitter https://twitter.com/KPNwebcare
LinkedIn https://nl.linkedin.com/company/KPN
YouTube https://youtube.com/user/KPN
Instagram https://instagram.com/kpn/?hl=nl
Google+ https://plus.google.com/+KPN
FAQ https://www.kpn.com/service.htm
Contact https://www.kpn.com/service.htm
Inloggen https://account.kpn.com/#/
Persoonlijk https://account.kpn.com/#/
Zakelijk https://www.kpn.com/zakelijk.htm
Tarieven/pakketten/prijzen https://www.kpn.com/mobiel/
Aanbiedingen https://www.kpn.com/compleet.htm
Vind de dichtstbijzijnde winkel https://www.kpn.com/service/winkel-in-jouw-buurt.htm
Contract opzeggen https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm
Iphone App https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm?campaignid=ps:s=google:c=servicemijnkpnapp
Android App https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm?campaignid=ps:s=google:c=servicemijnkpnapp
Telefoon 24/7 0800-0105
Adres http://corporate.kpn.com/het-bedrijf/contact.htm

KPN Telefoonnummer

Met het geschikte KPN telefoonnummer voor klanten of zakelijke partners kunt u de KPN helpdesk zeven dagen per week, 24 uur per dag bereiken. Wanneer u contact opneemt per telefoon, kunt u snel en efficiënt verder worden geholpen, doordat u direct persoonlijk contact heeft met een persoon aan de andere kant van de lijn. U kunt het telefoonnummer onder andere gebruiken voor vragen over:

  • Mobiel en internet op de mobiel, bijvoorbeeld wanneer u een vervangende SIM-kaart wilt aanvragen, uw toestel wilt laten repareren of de status van uw reparatie wilt opvragen, Spotify wilt activeren of uw internetbundel wilt uitbreiden met extra MB’s.
  • Interactieve televisie, internet, telefoon en de digitenne, bijvoorbeeld met vragen over valse e-mails, huidige storingen, het opnieuw opvragen van uw wachtwoord of gebruikersnaam, of over traag draadloos internet op uw telefoon.
  • KPN Compleet, bijvoorbeeld voor een overzicht of het wisselen van gratis tv-zenders en films in uw pakket, over meer informatie over het pakket zelf en over wanneer u ervoor in aanmerking komt.
Afdeling Telefoonnummer Werkuren
Klantenservice 0800-0105 24/7
Klantenservice vanaf KPN nummer 1200 24/7
Klantenservice vanuit het buitenland 31612001200 24/7
TV, internet en telefoon 0800-0402 24/7
Zakelijk ZZP 0800-0403 24/7
Zakelijk MKB 0800-0410 24/7
Grootzakelijk 0800-1576 24/7


Storing KPN

Wanneer u last hebt van een storing KPN, kunt u eerst op de website van het bedrijf kijken of het probleem al bekend is bij de klantenservice. Zo kunt u eerst zien of het probleem bij het netwerk ligt of bij een aansluiting bij u thuis. Vervolgens kunt u met behulp van de stappenplannen op de website zelf de problemen oplossen. Wanneer het probleem niet bekend is bij het telecommunicatiebedrijf, kunt u dit online melden. Daarnaast kunt u contact opnemen met de klantenservice voor verdere hulp bij het verhelpen van de storing.

KPN Klantenservice Telefoonnummer

Door met het KPN Klantenservice telefoonnummer of op een andere manier contact op te nemen met de helpdesk van het telecommunicatiebedrijf, kunt u direct een antwoord krijgen op elk van uw vragen of problemen. Met het KPN telefoonnummer staat de klantenservice namelijk op elk moment van de dag voor u klaar om u verder te helpen.

 

7 Comments

  1. Riny_one

    Geholpen efficiënt met de advies over de abonnementen en over de verandering. Alles dat ik niet heb gevraagd.

  2. Lizzy

    Waardeloos – alleen deze word kunt de Klantenservice KPN uitleggen
    Ik heb deze morgen contact geprobeerd te opnemen met KPN via 0800-0402. U moet de carrier preselect van een telefoonnummer, maar ik heb ook geen verstand wat is de code. Deze nummers 1655, 1694 en 1696 lijken als incorrecte codes en zijn niet geaccepteerd.
    De KPN ondersteuning dus maar gebeld en tot drie keer ik was in de wacht en na 10 minuten de connectie was verbroken. Ik heb geen antwoord gekregen en niemand heeft teruggebeld. Op deze manier heb ij niks gekregen dus ij opgegeven.

  3. Timo

    Kpn: Bellen echt slecht. Heb ook het internet – het is kapot bijna altijd.

  4. Jozef

    kpn prul en te duur. Zij hebben te veel storing zowel tv of internet. kpn leest geen klachten. Maar u kunt nog voor 90 eurocent per min bellen. dat is de klantenservice!

  5. Theun

    Hoi, ik had interactieve, maar nu heb ik net digitaal met antenne. ik kan niet naar gemist programma’s kijken of netflix, spijtig. Ik heb gebelt en gezegd dat het niet meer kon en ik wilde terug. Ik denk dat het belachelijk is, en zij moet dat toch weten. zo.

  6. Silke

    Klantenservice heeft goed geholpen.

  7. Johne601

    An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won’t be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheers gdcadgceagda

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: