Lufthansa – hier vindt u informatie over klant- en contactdiensten van Lufthansa
📞 Bellen met Lufthansa
Wat is Lufthansa?
De Deutsche Lufthansa AG (Lufthansa) is de grootste luchtvaartmaatschappij in Duitsland. Lufthansa werd op 6 januari 2916 opgericht. De hoofdkwartier bevindt zich in Keulen. Op dit moment bestaat de vloot van de Lufthansa groep uit 432 toestellen. Lufthansa vluchten vertrekken vanuit verschillende luchthavens over geheel Europa. Doordat Lufthansa zo groots is, geven zij prioriteit aan hun klantenservice.
Lufthansa contacten bij onduidelijkheden
- Hoe neem ik contact op met het Lufthansa Internet Service Center? En voor welke vragen?
- Wat is de Lufthansa klantendienst e-mail?
- Een contactformulier indienen bij Lufthansa?
- Hoe begint u te chatten met de Lufthansa chat assistent?
- Wat zijn de werkuren van Lufthansa?
- Wat is het telefoonnummer van de Lufthansa klantenservice?
- Waarom een Lufthansa iD creëren? Wat zijn de voordelen?
Contact met Lufthansa klantenservice
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantendienst van Lufthansa: via chat, met speciale feedbackformulieren voor verschillende vragen. Voor sommige kwesties kunt u telefonisch contact opnemen met Lufthansa. Elk land heeft zijn eigen telefoonnummer en openingstijden van de klantenservice. Het telefoonnummer van het Service Centre in Nederland is +31 20 721 9242; via dit nummer kan de klant van maandag tot en met zondag 24 uur per dag worden geholpen. De standaard telefoonkosten zijn van toepassing.
De telefoonnummers van de Lufthansa-klantenservicecentra in andere landen.
Maandag | 00:00-24:00 |
Dinsdag | 00:00-24:00 |
Woensdag | 00:00-24:00 |
Donderdag | 00:00-24:00 |
Vrijdag | 00:00-24:00 |
Zaterdag |
00:00-24:00 |
Zondag | 00:00-24:00 |
Hoe wil je contact opnemen met Lufthansa?
Hoe bel ik Lufthansa Nederland?
U kunt een beroep doen op 24/7
Directe telefoon 020 721 9242
Lokaal tarief
De Lufthansa website en zijn functies
Lufthansa biedt aan alle communicatie met de klanten te verzorgen via de Lufthansa website, in de Lufthansa App of rechtstreeks op de luchthaven (als de situatie zich daar voordoet).
Op de website is het mogelijk om te reserveren en tickets te kopen. Als de situatie zich voordoet dat de klantendienst moet worden doorverbonden, biedt Lufthansa dit aan via de rubriek “Help & Contact” van haar website www.lufthansa.com.
Onder “Feedback” vindt u het contactformulier. Dit formulier kan ook worden gebruikt voor het indienen van klachten, opmerkingen of feedback. Kies het onderwerp dat u wilt bespreken, beschrijf uw situatie en wacht dan tot u iets van de Lufthansa Klantenservice hoort.
Lufthansa Chat Assisstant
Een van de snelste en handigste manieren om in contact te komen met de Lufthansa klantendienst is via de Lufthansa Live Chat dienst “Elisa”. De chatroom is 24/7 beschikbaar en kan u helpen in de volgende situaties
Vlucht geannuleerd: zijn er alternatieven en kunt u gratis omboeken?
Vlucht niet geannuleerd: noodzaak om omboekingskosten te berekenen
De reisplannen zijn gewijzigd: u wilt uw ticket omboeken.
Lufthansa contacten via social media
Op de Lufthansa social media kanalen kun je informatieve posts vinden over hun diensten. Alle updates over bagages, vluchten en bestemmingen plaatsen ze op hun social media. Op de post kun je reacties achterlaten over je persoonlijke ervaringen met Lufthansa.
Waarom een Lufthansa iD creëren?
Lufthansa geeft klanten toegang tot digitale kanalen – Lufthansa iD en Miles & More. Lufthansa iD is een hulpmiddel waarmee klanten hun vluchten, instellingen en voorkeuren snel, op elk moment en op elke plaats kunnen beheren. Klanten kunnen mijlen verdienen met Lufthansa iD wanneer ze hun Lufthansa iD-profiel koppelen aan hun Miles & More-rekening van het getrouwheidsprogramma.
Miles & More is een getrouwheidsprogramma waarmee u awardmijlen kunt verdienen voor uw vluchten, reizen en het dagelijkse leven. Klanten die mijlen hebben verzameld, wisselen die in voor aantrekkelijke beloningen die het vliegen nog comfortabeler maken.
Inschrijven voor de Lufthansa nieuwsbrief
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Lufthansa via de “newsletter” pagina op de website. Daarmee ontvang je snel en makkelijk vluchtaanbiedingen, reistips en exlusieve partner informatie. Mocht het zijn dat je geen meldingen meer wilt ontvangen van de nieuwsbrief, kun je je altijd uitschrijven.
Werken bij Lufthansa
Bij Lufthansa kan je medewerker worden in de IT, klantenservice, administratie en de operatieve branche. Je kunt je aanmelden door op een Lufthansa vacature te reageren. Krijg gepersonaliseerde zoekresultaten door een werkbeschrijving in te voeren op de “Job subscription” pagina.
Contactinformatie Lufthasa kantoren
Lufthansa is vertegenwoordigd in de VS, China, Europa en andere landen. U vindt de exacte locatie van de Lufthansa kantoren op onze postadres- en contactgegevens pagina.
Veel gestelde vragen
Op de Lufthansa website geeft de klantenservice antwoord op de meest gestelde vragen over boekingen, de Lufthansa iD en profiel. De meest voorkomende problemen zijn problemen met bagage, vluchtonderbrekingen en omboekingen, annuleringen of terugbetalingen. Daarnaast worden ook vaak vragen gesteld over gezin en kinderen, upgrades, stoelreservering vooraf en passagier receipt.
Een klacht indienen
De Lufthansa klantenservice staat open voor het aanhoren van klachten over je vlucht of trip. Beschrijf duidelijk over welke vlucht het gaat, zodat u sneller geholpen kunt worden. Dit kun je doen via de website de feedback form in te vullen.
Miles & More
Het Miles & More progamma van Lufthansa is voordelig voor frequente reiziger. Je kan genieten van verhoogde vrije bagage toelage en andere priviliges die jou vlucht aangenaam maakt.
Lufthansa op Google Maps
Via Google Maps kunt u de route vinden naar de Lufthansa hoofdkantoor in Nederland. Bekijk daarnaast ook afbeeldingen, beoordelingen en de openingstijden van de Lufthansa klantenservice.
Lufthansa hoofdkantoor
Voor persoonlijk advies of hulp kun je het hoofdkantoor van Lufthansa op locatie bezoeken. Dit is vooral handig als je de Lufthansa klantenservice niet kan bereiken.
Adres: Evert van de Beekstraat 20
Plaats: Amsterdam.