Alle manieren om Nationale Nederlanden contact
📞 Bellen met Nationale Nederlanden
Nationale Nederlanden
Nationale-Nederlanden is de bekendste verzekeringsmaatschappij van Nederland. Nationale-Nederlanden levert verzekerings-, pensioen- en bankproducten en -diensten aan meer dan 6 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Nationale-Nederlanden helpt mensen al meer dan 175 jaar te zorgen voor de dingen die voor hen belangrijk zijn. Nationale-Nederlanden maakt deel uit van de NN Group, een internationale financiële dienstverlener met activiteiten in 11 landen en Japan.
NN biedt diensten aan voor particulieren en voor bedrijven die gebruik maken van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen. Klanten van Nationale Nederlanden kunnen via het Mijn NN systeem het maximale uit hun diensten halen. En als ze problemen of dringende vragen hebben, kunnen ze altijd contact opnemen met de Nationale Nederlanden klantenservice via chat of telefoon tijdens hun kantooruren.
Wat willen Nationale Nederlanden-klanten weten over klantenservice?
- Hoe kan ik met Nationale Nederlanden contact opnemen?
- Op welke tijden is de Nationale Nederlanden klantenservice geopend?
- Hoe kan ik met Nationale Nederlanden bellen over een product?
- Hoe kan ik Mijn Nationale Nederlanden registreren?
- Hoe kan ik met NN contact opnemen?
- Is de NN klantenservice hetzelfde als de Nationale Nederlanden klantenservice?
- Wat is het telefoonnummer om contact op te nemen met Nationale Nederlanden?
- Waar kan ik het Nationale Nederlanden e-mailadres vinden?
- Kan ik via de Nationale Nederlanden website een bestelling plaatsen?
Alle manieren om contact op te nemen met Nationale Nederlanden
U kunt contact opnemen met Nationale Nederlanden klantenservice op verschillende manieren. Dit zijn de mogelijkheden op een rijtje:
– U kunt uw vraag stellen via de vragen en antwoord pagina op de Nationale Nederlanden website.
– U kunt tijdens de openingstijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur met Nationale Nederlanden bellen. Het algemene telefoonnummer Nationale Nederlanden is: 088 663 06 63
– Voor diverse producten en vragen kunt u online een formulier invullen om contact op te nemen met de NN klantenservice.
– De Nationale Nederlanden heeft een lijn voor spoedeisende zaken over schadeverzekeringen (particulier en zakelijk) en voor dringende ziektekostenverzekeringen
– Voor sommige kwesties kunt u contact opnemen via e-mail
– Voor sommige vragen kunt u contact opnemen met Nationale Nederlanden per e-mail of via de Nationale Nederlanden klantenservice chatbot op de website. .
– Er kan via Facebook Messenger of Twitter een vraag worden gesteld.
Maandag | 08:00-18:00 |
Dinsdag | 08:00-18:00 |
Woensdag | 08:00-18:00 |
Donderdag | 08:00-18:00 |
Vrijdag | 08:00-18:00 |
Zaterdag |
gesloten |
Zondag | gesloten |
Hoe wil je contact opnemen met Nationale Nederlanden?
Hoe bellen we?
U kunt een beroep doen op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur.
Directe telefoon 088 663 06 63 (algemene telefoonnummer) Lokaal tarief
Naast het algemene telefoonnummer van Nationale Nederlanden bieden NN-specialisten hulp met betrekking tot verschillende producten en diensten via telefoonnummers. Hieronder op een rijtje hoe u met Nationale Nederlanden contact kunt opnemen over specifieke producten:
Diensten | Telefoonnummer |
Hypotheken, schadeverzekeringen, sparen, beleggen en lenen particulier | 088 663 06 63 |
Beleggingsverzekering of pensioen via de werkgever | 088 663 00 00 |
Zorgverzekering particulier | 026 353 53 53 |
Schade melden particulier | 088 663 31 11 |
Juridisch advies (via DAS verzekeringen) particulier | 020 651 87 75 |
Rechtsbijstand (via DAS verzekeringen) zakelijk | 020 651 88 15 |
(Woon)bootverzekering schade melden | 088 818 15 12 |
Levensverzekeringen | 088 663 00 00 of 088 663 06 60 |
Vragen over de Levensloop | 010 513 07 34 |
Overlijden melden | 088 663 02 33 |
Hulp bij inloggen Mijn Nationale Nederlanden, storingsinformatie en de NN app | 088 663 01 12 |
Collectief pensioen zakelijk | 010 513 00 29 |
Collectieve inkomensverzekering zakelijk | 070 513 04 01 |
Collectieve zorgverzekering zakelijk | 026 400 48 05 |
Bedrijfsschadeverzekeringen | 070 513 33 33 |
Schade melden zakelijk | 088 663 31 11 (algemeen en 24/7) |
Ongevallenschade zakelijk | 070 513 09 09 |
Letselschade zakelijk | 070 513 09 20 |
Voor spoedeisende zaken kunt u Nationale Nederlanden bellen via:
– Spoedeisende hulp bij schadeverzekeringen (particulier en zakelijk): +31 (0) 26 400 23 90
– Spoedeisende hulp bij zorgverzekering: +31 (0) 20 594 80 70
U kunt ook altijd bij uw NN contact adviseur terecht voor vragen.
Nationale Nederlanden contact via formulier
Nationale Nederlanden biedt de mogelijkheid voor sommige diensten en producten om middels een contactformulier uw vraag te stellen, een product aan te vragen of te stoppen. Het is afhankelijk van het soort product of deze mogelijkheid wordt geboden.
Indien een klant een schadeverzekeringspolis wil opzeggen, kan hij dit contactformulier gebruiken.
Nationale Nederlanden klantenservice mailen
Om zakelijke schade te melden kunt u ook met NN contact opnemen via e-mail:
materiële schade – schadeafhandeling.zakelijk@nn.nl
ongevallen – ongevallenclaims@nn.nl
letselschade – personenschade@nn.nl
Voor de cyberverzekering mailt u naar hiscox.claims@hiscox.nl
Nationale Nederlanden contact via chat
U kunt met Nationale Nederlanden contact opnemen door middel van chat. Op de Nationale Nederlanden website kunt u met een medewerker chatten, op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Buiten deze openingstijden om kunt u de chatbot (onderaan de pagina, aan de rechterkant) vragen stellen of een online contactformulier invullen.
Nationale Nederlanden contact via social media
De Nationale Nederlanden klantenservice kan ook worden benaderd via Facebook Messenger of Twitter. Soms worden updates gegeven via deze social media accounts over storingen, Mijn Nationale Nederlanden of worden er laatste nieuwtjes gedeeld. Openingstijden voor het beantwoorden van vragen op Facebook Messenger en Twitter: maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Mijn Nationale Nederlanden account
U kunt zich registreren door een Mijn Nationale Nederlanden account aan te maken via de website. Op deze manier kunt u uw verzekeringen beheren, zorgkosten declareren en vragen stellen. Via de Nationale Nederlanden klantenservice neemt u met Nationale Nederlanden contact op voor diverse andere vragen.
Nationale-Nederlanden nieuwsberichten
Nieuws en wetenswaardigheden over Nationale-Nederlanden vindt u in de rubriek Nieuws van de website.
Werken bij Nationale Nederlanden
U kunt ook de vacatures op de website doorbladeren. Maar als er geen geschikte vacature is, kunt u zich aanmelden voor een job alert.
U kunt uw geschikte vacatures per e-mail naar uzelf of naar andere sollicitanten sturen.
Nationale Nederlanden Klantenservice vraag en antwoord
Op dit moment gaan de veelgestelde vragen aan de Nationale-Nederlanden klantenservice over:
- de impact van corona en de coronamaatregelen op uw producten
- vragen over schadeverzekeringen, levensverzekeringen, beleggingsverzekeringen of zorgverzekeringen
- vragen over financiën, zoals sparen, beleggen, leningen of hypotheek
- vragen over pensioen
- vragen over overlijdens, scheidingen, klachten en fraude
Nationale Nederlanden contact over storingen
Er is een mogelijkheid om de problemen met de website servers van de Nationale Nederlanden te bekijken. Dit kan via allestoringen.nl. Tevens kunt u Nationale Nederlanden Twitter of Facebook Messenger ook raadplegen. U kunt ook altijd de Nationale Nederlanden klantenservice bellen tijdens openingstijden indien u problemen ondervindt met de Nationale Nederlanden website.
Nationale Nederlanden contact over klachten
Als u via Nationale Nederlanden contact wilt opnemen over een klacht, dan kunt u op de website een speciaal formulier invullen. Voor overige vragen kunt u bellen met Nationale Nederlanden klantenservice, het telefoonnummer Nationale Nederlanden hangt af van het product en de vraag.
Nationale Nederlanden contact over reviews
Wat klanten vinden van Nationale Nederlanden kunt u te weten komen uit de beoordelingen op Trustpilot en ervaringen.nl.
Hier schrijven zij reviews over over ervaringen met de de Nationale Nederlanden klantenservice, de bereikbaarheid van het telefoonnummer Nationale Nederlanden en Mijn Nationale Nederlanden, transportschade tot de ervaring van de klantenservice van Nationale Nederlanden. En over allerlei onderwerpen over schadeafhandeling.
Nationale Nederlanden App
Er is een Nationale Nederlanden app beschikbaar, voor het inzien van uw producten, spaardoelen, hypotheek, rentes of het declareren van uw zorgkosten.
Nationale Nederlanden contact informatie op Google Maps
Op Google Maps vindt u het adres van de hoofdvestiging van NN group, waarvan Nationale Nederlanden onderdeel is in Nederland. U kunt foto’s bekijken en reviews lezen over Nationale Nederlanden klantenservice.
Nationale Nederlanden contact met kantoren
Het postadres van de NN klantenservice is: Nationale-Nederlanden, Postbus 93604, 2509 AV Den Haag
Er zijn diverse Nationale Nederlanden kantoren door heel Nederland die u kunt bezoeken. Bij alle kantoren kunt u zich eerst melden bij de receptie. Alle kantoren zijn gemakkelijk met het openbaar vervoer en met de auto te bereiken.
Kantoor Den Haag: Haagse Poort, Hoogbouw, Prinses Beatrixlaan 35, 2595 AK Den Haag
Kantoor Rotterdam Delftse Poort, Weena 505, 3013 AL Rotterdam
Telefoon 010 513 03 03
Kantoor Arnhem Ooyevaarsnest, Rijksweg-west 2, 6842 BD Arnhem
Telefoon 026 400 40 40
Kantoor Amsterdam Tooropgebouw, Spaklerweg 4, 1096 BA Amsterdam