NS Klantenservice biedt de snelle hulp aan. Bel NS telefoonnummer voor meer info
NS klantenservice biedt de snelle en efficiënte diensten aan de reizigers aan
De NS werd in 1938 opgericht. Toen de twee grootste Nederlandse spoorwegondernemingen, de Hollandsche IJzeren Spoorweg-Maatschappij en de Maatschappij tot Exploitatie van Staatsspoorwegen gefuseerd. In 1938 heeft de regering de twee bedrijven tot de Nederlandse Spoorwegen (NS) samengevoegd. In het proces kocht de overheid alle resterende aandelen, maar nooit het bedrijf genationaliseerd. Daarom tot nu toe blijft NS een privébedrijf dat uitsluitend eigendom is van de Nederlandse overheid.
NS klantenservice zorgt voor geldteruggave dat passagiers recht hebben op een gedeeltelijke of volledige terugbetaling van de ticketprijs als een reis met een half uur of meer wordt vertraagd.
Sinds 1 januari 2004 is roken verboden op binnenlandse treinen, stationshallen en overdekte delen van platforms. Roken is toegestaan in de buurt van rookzones (Rookzones) met een ingebouwde ash-tray, verspreid over stations.
Mogen de passagiers meer over NS beleid willen weten, kunnen ze NS telefoonnummer bellen voor meer uitleg.
NS bestrijkt het grootste deel van het land, met bijna alle aangesloten steden, meestal met een service frequentie van twee treinen per uur of meer en minstens vier treinen per uur tussen allergrootste 5 steden van Nederland. Tevens bestrijkt NS de Nederlandse gedeelte van internationale wegen.
Indrukwekkende feiten en meer NS informatie voor reizigers
Nederlandse Spoorwegen bedrijf is heel actief in de afgelopen jaren geweest. Nu is spoorwegnet i het drukst spoor van de Europe en derde van drukste spoorwegen in de wereld. Tevens is NS een van de grootste werkgevers van Nederland. Voor meer informatie er over kunnen mensen altijd NS bellen.
- NS runt 4.800 geplande binnenlandse treinen per dag;
- NS bedient 1,1 miljoen passagiers per dag;
- Sinds 2017 rijden elektrische treinen op groene stroom;
- De klantentevredenheid is gestegen tot 80% in 2017
- NS investeert meer dan 300 miljoen euro in innovaties van treinen en stations.
Bel NS klantenservice telefoonnummer als U vragen over treinkaartjes, abonnementen of reisschema’s hebt
Tegenwoordig veel mensen in Nederland en Europa reizen elke dag met NS treinen. Daarom is het ontzettend belangerijk hoe betrouwbare en punctueel het spoorwegbedrijf is. Vele jaren streeft NS om altijd comfortabel en goed georganiseerd te zijn. Het bedrijf investeert in nieuwe technologie, nieuwe veilige en comfortabel toestellen en moderne treinstations.
Als U uw treinreis goed wil plannen vindt de medewerker van de NS customer service een oplossing voor U.
Nederlanders en buitenlandse reizigers kunnen met NS klantenservice contact opnemen als ze de treinkaartjes willen kopen of de abonnement bestellen of een leuke toer willen boeken.
U kunt uw vragen online via NS chat stellen op de verschillende manieren
Wilt U zo spoedig mogelijk contact met het bedrijf opnemen ? Dat kunt U met NS even chatten via de volgende kanalen. Er is bijna geen wachttijden om te chatten.
- De website www.ns.nl aanbiedt vele belangerijke gegevens over reizen, treinkaartjes, en storingen op de spoorwegen en andere reisinformatie.
- Veelgestelde vragen en onderwerpen kunnen op volgende pagina https://www.ns.nl/reisinformatie/actueel/vragen-antwoorden-en-tips.html gevonden worden.
- Facebook pahina facebook.com/nederlandsespoorwegen
- Twitter twitter.com/ns_online
- YouTube kanaal www.youtube.com/user/NS
- Instagram pagina www.instagram.com/ns_online
- Linkedin pagina linkedin.com/company/nederlandsespoorwegen
- Forum van het bedrijf forum.ns.nl.
De reizigers kunnen ook NS telefoonnummer bellen
Het is mogelijk Uw vraag online of via social media NS chatstellen of direct NS klantenservice telefoonnummer bellen.
NS klantenservice nummer is 030 751 51 55. Klantenservice afdeling is dag en nacht bereikbaar.
Heeft de klant een klacht? Het is mogelijk via contactformulier indienen ns.nl/formulieren/contact.
Tevens is het mogelijk schriftelijk per post opsturen:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht.
Over welke vragen en onderwerpen kunnen de reizigers NS bellen
Nog meer NS informatie kan telefonisch of via veelgestelde vragen pagina opgezocht worden. Bijvoorbeeld:
- Hoe kan ik een kaartje online kopen;
- Wat is Mijn NS account;
- Hoe kan ik het geld bij vertraging terugvragen;
- Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen
- Waar kan ik de reisschema bekijken
- Wat moet ik doen als mijn treinkaartje verloren is
- Enz.
NS Klantenservice doet alles om betere ondersteuning aan te bieden. De medewerkers van de afdeling zijn altijd bereikbaar via de verschillende kanalen. NS telefoonnummer werkt dag en nacht.
4 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
Please I bought a ticket from Ns.nl but it’s not downloading…so what should I do about it?
Even bellen vanuit Turkije gaat niet.
Hoop een antwoord te krijgen op mijn vraag…
“Dinsdag 22 oktober zal ik de tein nemen van Schiphol naar Hengelo.
Heb gezien dat er veel werkzaamheden aan het spoor zijn en dat wordt dus veel overstappen.
Kan ik bij de balie op Schiphol een kaartje kopen zodat ik niet op verschillende perrons moet in
en uitchecken?
Graag zou ik mijn fiets stalling abonnenment Goes abonnement beeindigen
De naam is Crezee.
Waarom betaal ik als arme oudere €67 en jongeren 12 x €5 = € 60?????