Hoe kan ik de openingstijden Hema controleren?
Op zoek naar openingstijden Hema? Kijk dan op deze pagina! Hier vind je alle Hema contact informatie en de manieren om de Hema klantenservice te bereiken met het telefoonnummer en social media boodschappers. Je leest hoe je boodschappen kunt bestellen en beheren bij de mijn Hema, hoe je solliciteert bij HEMA en hoe je de Hema scoort.
Over HEMA
HEMA is een Nederlandse warenhuisketen die producten voor alledaags gebruik tegen lage prijzen aanbiedt. HEMA staat voor Hollandsche Eenheidsprijs Maatschappij Amsterdam en werd in 1926 opgericht door Leo Meyer en Arthur Isaac. De huidige eigenaar van HEMA is Mississippi Ventures, de investeringsmaatschappij van de familie Van Eerd, die ook eigenaar is van de Jumbo-supermarkten. Samen met investeringsfonds Parcom namen ze in februari 2021 HEMA over. Daarvoor was HEMA eigendom van zakenman Marcel Boekhoorn, die de keten in 2018 had gekocht maar in 2020 moest overdragen aan een groep schuldeisers.
Om welke redenen willen klanten Hema klantenservice bereiken?
Er zijn veel zaken waar klanten mee te maken krijgen als ze met HEMA te maken hebben, zoals:
- Waar vind ik openingstijden Hema?
- Waar vind ik de volledige Hema contact informatie?
- Hoe werkt de mijn Hema?
- Hoe kan ik chatten met HEMA?
- Wat is het emailadres van de HEMA?
- Hoe kan ik mijn HEMA klantenpas activeren?
- Welke producten verkoopt de HEMA?
- Kun je online bestellen bij de HEMA?
Alle beschikbare Hema contactinformatie
De contactgegevens van Hema klantenservice zijn als volgt:
Om HEMA telefonisch te bereiken kun je tijdens openingstijden Hema bellen naar 020-224 2424. Dit is tegen lokaal tarief.
De openingstijden van de HEMA klantenservice zijn op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur. Op zon- en feestdagen is de klantenservice gesloten.
Chatten met HEMA kan tijdens openingstijden via deze link: chat met HEMA. Je krijgt dan direct antwoord.
Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Hema door een bericht te sturen via Twitter of Facebook.
Hema Telefoonnummer | 020-224 2424 * |
Maandag | 8.30 tot 21.00 |
Dinsdag | 8.30 tot 21.00 |
Woensdag | 8.30 tot 21.00 |
Donderdag | 8.30 tot 21.00 |
Vrijdag | 8.30 tot 21.00 |
Zaterdag | 10.00 tot 18.00 |
Zondag | – |
Hema website | link |
Hema contactformulier | link |
Hema Post Adres | HEMA B.V. | NDSM-straat 10 | 1033 SB Amsterdam |
* De tarieven van de lokale telefoonaanbieder worden toegepast.
Wat publiceert Hema op haar sociale media?
Hema is actief beschikbaar op Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest en TikTik. Hema publiceert verschillende soorten content op haar sociale media, zoals:
- Nieuws en informatie over haar producten, promoties, aanbiedingen en diensten
- Inspiratie en tips voor het dagelijks leven, zoals recepten, ideeën voor thuis, knutselprojecten en vakantieplannen
- Leuke en grappige updates over actuele gebeurtenissen, feestdagen, trends en memes
- Interactie en dialoog met klanten, volgers en fans
- Video’s en foto’s van producten, winkels, medewerkers en klanten
Hema gebruikt haar sociale media om haar merk te versterken, haar doelgroep te bereiken en te betrekken, en de klanttevredenheid te verhogen.
Hema Facebook
Hema Twitter
Hema Instagram
Hema TikTok
Hema Pinterest
Hema YouTube
Wat kun je vinden op de Hema webshop?
Hema online webshop biedt een breed scala aan producten voor het dagelijks leven. Onder de Hema aanbiedingen bevinden zich baby- en kinderkleding, woonaccessoires, koken en eten, badtextiel, dames- en herenmode, feest en cadeauartikelen, schrijfwaren, hobby en vrije tijd en persoonlijke verzorgingsproducten. Je kunt de aanbiedingen en Hema actie hier op hun website bekijken. Hema geeft tot 40% korting.
In de Hema webshop vind je nog meer, zoals de HEMA folder, de fotoservice, verzekeringen, tickets en cadeaubonnen.
Je kunt goederen kopen met de Hema cadeaukaart door deze als betaalmethode te selecteren bij het afrekenen. Je kunt het saldo van je cadeaukaart bekijken op de Hema website door een kaartnummer en een pincode in te voeren.
Je kunt de Hema kortingscode gebruiken door deze in te vullen in het vakje ‘kortingscode’ bij het afrekenen. De korting wordt dan automatisch verrekend met het totaalbedrag.
Hema retourneren werkt als volgt: je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of terugbrengen naar een Hema winkel. Je krijgt dan je geld terug of je kunt een ander product kiezen. Je moet het retourformulier op deze pagina invullen en opsturen of meenemen.
HEMA persoonlijke ruimte. Hoe werkt HEMA app?
Mijn Hema is een persoonlijk gedeelte op de website van HEMA waar je je eigen gegevens en bestellingen kunt bekijken en beheren. Je hebt een HEMA account nodig om toegang te krijgen tot Hema persoonlijk gedeelte. Je kunt een HEMA account aanmaken door op de website of in de app je e-mailadres en een wachtwoord in te vullen.
Met Mijn Hema kun je onder andere:
– je persoonlijke gegevens wijzigen of je account verwijderen
– je bestellingen uit de online winkel en je gebaksbestellingen volgen
– je winkelmandje opslaan en later verder winkelen
– je extra HEMA punten en waardebonnen bekijken en activeren
De HEMA app is een handige app waarmee je online kunt winkelen, punten kunt sparen, kortingsbonnen kunt activeren en bestellingen kunt volgen. Je kunt de HEMA app downloaden in de App Store of Google Play Store.
Hoe meld ik me aan voor de Hema nieuwsbrief?
Onderaan de hoofdpagina van de Hema-website vind je een veld waarin je je e-mailadres kunt invullen om regelmatig Hema-aanbiedingen en promoties te ontvangen. Dit is ook de manier om je automatisch aan te melden bij Hema. Geregistreerde gebruikers worden op de hoogte gehouden van de nieuwste evenementen en productaanbiedingen van Hema.
Hoe kan ik solliciteren naar een baan bij Hema?
HEMA heeft meer dan 700 winkels in Nederland en ook vestigingen in het buitenland. HEMA biedt verschillende soorten banen, zoals winkelbediende, horecamedewerker, logistiek medewerker, e-commerce specialist, tech developer en nog veel meer.
Om te solliciteren op een Hema-baan kun je de speciale vacaturepagina van de Hema-website volgen en het veld en de locatie kiezen waar je wilt werken. Bekijk de vacatures die bij je passen en lees de functieomschrijving en eisen goed door. Klik op de knop ‘solliciteer nu’ en vul het online sollicitatieformulier in. Je kunt ook je cv en motivatiebrief uploaden. Na het versturen van je sollicitatie ontvang je een bevestigingsmail. Je kunt de status van je aanvraag volgen via Mijn Hema op de website.
Hema-winkels en Hema openingstijden
De informatie over Hema-winkels, hun locaties en openingstijden vind je op het tabblad ‘Winkels’. Jij kunt een winkel bij je in de buurt vinden door een plaatsnaam en een postcode in te voeren in het zoekveld. Hier zijn enkele resultaten voor sommige locaties:
- Amsterdam: Kalverstraat 212, 1012 XH, Amsterdam, telefoon (020) 422 89 88, maandag – woensdag 09:00 – 19:00, donderdag donderdag 09:00 – 21:00, vrijdag – zaterdag 09:00 – 19:00 , zondag 11:00 – 18:00
- Rotterdam: STATIONSPLEIN 5A, 3013 AJ, Rotterdam, telefoon (010) 240 04 70, vrijdag 07:00 – 22:00, zaterdag 09:00 – 18:00, zondag 09:00 – 18:00
- Delft: Molslaan 33, 2611 RJ, Delft, telefoon (015) 212 09 48, vrijdag 09:00 – 20:00, zaterdag 09:00 – 18:00, zondag 12:00 – 17:00
HEMA B.V. | NDSM-straat 10 | 1033 SB Amsterdam
Ham FAQs
Alle veelgestelde vragen aan Hema zijn gekoppeld aan de klantenservice, winkelen, algemene voorwaarden en een klantaccount. Hier is de lijst met de meest voorkomende veelgestelde vragen:
- Wat zijn de voordelen van een HEMA account?
- Hoe kan ik mijn account aanmaken, wijzigen of verwijderen?
- Hoe zit het met mijn privacy bij HEMA?
- Hoe kan ik de HEMA smart app gebruiken?
- Wat zijn Hema betaalmethoden?
- Wat zijn de manieren van de Hema bezorging?
- Hoe kan ik via de chat contact opnemen met Hema?
Antwoorden op deze vragen vind je op deze pagina.
Hoe werkt de HEMA klantenpas?
De HEMA klantenkaart is een kaart waarmee je punten spaart bij elke aankoop die je bij HEMA doet, zowel in de winkel als online. Elke euro die je uitgeeft levert je een punt op. Jij kunt jouw punten inwisselen voor digitale vouchers die korting geven op diverse producten of voor limited editions speciaal ontworpen voor het klantenprogramma. Je krijgt ook een gratis tompouce op je verjaardag en 10% welkomstkorting bij inschrijving. Om de HEMA klantenkaart te gebruiken, moet je je registreren via de website, de gratis HEMA app downloaden of een fysieke kaart aanvragen in de winkel.
Hoeveel punten heb ik bij HEMA?
HEMA is een Nederlandse winkelketen die verschillende huishoudelijke artikelen, kleding, levensmiddelen en meer verkoopt. Ze hebben een loyaliteitsprogramma genaamd HEMA app of carte HEMA extra waarbij je punten kunt sparen door bij elke aankoop je kaart of app te scannen. Je kunt je punten gebruiken om vouchers te kopen voor korting of gratis producten. Bij HEMA kun je 1 punt verdienen voor elke € die je uitgeeft. Je kunt ook extra punten verdienen door mee te doen aan speciale acties of uitdagingen te voltooien. Je kunt je puntensaldo bekijken op de app of online.
Waar is mijn HEMA bestelling?
Om te zien waar je bestelling zich bevindt in de Hema-winkel, kun je de volgende stappen volgen:
- Je hebt een verzendbevestigingsmail van HEMA ontvangen met je track & trace code van DHL.
- Check via de DHL track & trace link in deze e-mail waar je bestelling is.
Via deze link of de DHL app kun je ook eenvoudig de bezorgtijd of locatie aanpassen.
Als je de verzendbevestigingsmail niet kunt vinden, controleer dan of je bestelling op de website staat onder mijn HEMA – mijn bestellingen. Hier worden uw bestellingen weergegeven en kunt u de status vinden. Zie je de bestelling daar wel staan, dan dien je het bestelnummer en legitimatiebewijs mee te nemen bij het ophalen in de Hema winkel.
Hoe HEMA bestelling annuleren?
Om je HEMA-bestelling te annuleren, hangt het ervan af of je al betaald hebt of niet:
Als je nog niet heeft betaald, kun je jouw bestelling wijzigen of annuleren.
Als je al betaald hebt, kun je jouw bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Je kunt dan je bestelling retourneren of de artikelen terugbrengen naar de winkel en een nieuwe bestelling plaatsen.
Als je taarten heeft besteld, kun je jouw bestelling uiterlijk 2 dagen voor de bezorgdatum tot 21.00 uur annuleren. Jij kunt vervolgens de klantenservice bellen om jouw aanbetaling of volledige betaling terug te krijgen.
Als je gordijnen of raamdecoratie hebt besteld, kun je tot 24 uur na bestelling je bestelling wijzigen of annuleren door te bellen met de klantenservice. Na 24 uur gaat de bestelling in productie en kun je deze niet meer wijzigen of annuleren.
Waar vind je de Hema rating?
Om erachter te komen hoe klanten over Hema denken, kun je het Truspilot ranking platform bezoeken. Deze service verzamelt feedback van klanten in de vorm van opmerkingen en geeft ook een algemene beoordeling van het bedrijf. Jij kunt ook deelnemen aan het evaluatieproces en jouw eigen mening geven.
Andrea Habur
Andrea is expert op het gebied van klantenservice en werkt sinds 2017 op dit gebied. Ze houdt zich bezig met de waardering van Nederlandse bedrijven en helpt klanten alle benodigde informatie over het bedrijf te vinden.