Openingstijden Lidl. Welke diensten worden aangeboden, hoe wordt het geproduceerd Lidl klantenservice
Lidl Nederland historische informatie
De oprichter van de Lidl supermarkt discountwinkels, populair in Europa, is Josef Schwartz. Het bedrijf werd opgericht in 1930 en vestigde zich al in 1940 als bewezen groothandel leverancier van producten in heel Duitsland. In 1945 stopte het bedrijf van Lidl met operaties, het duurde ongeveer 10 jaar om het te herstellen.
Sinds 1977 begon Lidl met een nieuw leven — het bedrijf werd overgenomen door Schwartz Dieter. Nu was de ontwikkeling ervan gericht op:
- korting handel in producten;
- Verkoop van huisartikelen op voorraad.
Eerste supermarkt Lidl-shop werd geopend in het zuiden van Duitsland, er ontstond een netwerk dat zich geleidelijk uitbreidde buiten de staat. Momenteel zijn meer dan 4.500 vestigingen over de hele wereld open. verschenen Lidl vacatures.
Je kunt bezoeken Lidl-shop in Nederland zijn de grootste centra geopend volgens de openingstijden Lidl in:
- Lidl Amsterdam.
- Lidl Rotterdam.
- Lidl in Delft.
Voor het gemak van geopende gebruikers Lidl webshop, contact met Lidl klantenservice van de virtuele supermarkt, kunt u zonder van huis te gaan. Maak een aankoop eenvoudiger. De bezorgservice in een korte tijd zal de toepassing rechtstreeks aan het huis leveren.
Wat biedt Lidl aanbieding aan zijn bezoekers, Lidl service
Supermarktketen in Nederland Lidl aanbieding aan uw klanten:
- hoogwaardige gerechten tegen betaalbare prijzen.
- home goederen in een groot aantal goedkope;
- hand- en elektrische gereedschappen voor een spotprijs;
- kamerplanten;
- keuken gerei;
- vrijetijdsartikelen op voorraad;
- kleding en schoenen tegen concurrerende prijzen;
- levering aan huis;
- abonnement op Lidl-tijdschriften;
- interessante recepten;
- ticket boeking, toeristische uitstapjes;
- mobiele telefoon applicatie;
- terugzending van goederen binnen 90 dagen na de datum van aankoop;
- contact Lidl op elke handige manier;
- reguliere promoties en kortingen;
- Lidl service en nog veel meer.
Meer bonussen beschikbaar voor abonnees Lidl webshop contact. U kunt uw account bij Lidl rechtstreeks op de site registreren. www.lidl.nl op elk geschikt moment.
De voordelen van contact opnemen met de webshop met Lidl klantenservice
Online winkelen wint steeds meer aan populariteit, Leadle is daarop geen uitzondering. Het voordeel van deze service is kwaliteit en volledig klantenservice Lidl:
- u kunt thuis of op kantoor een bestelling plaatsen;
- De betaling voor de service is voor u geschikt (naar keuze);
- je gaat niet winkelen, bespaart tijd;
- levering vindt plaats op werkdagen tijdens kantooruren, maar ook op zaterdag;
- avon levering;
- pakket tracking;
- de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen via uw persoonlijke account;
- de mogelijkheid om goederen in te wisselen of in te leveren Lidl-shop gedurende 90 dagen;
- gedeeltelijke achteraf betaling van goederen voor levering aan huis;
- garantie, reparatie na de garantie;
- in welk geval je kunt archiveren klacht Lidl, die gratis door een onafhankelijke commissie zal worden beoordeeld.
Contact opnemen Lidl contact, welke openingstijden Lidl en hoe een Lidl klacht in te dienen
Neem contact met ons op contact Lidl voor archivering Lidl klacht of voor enige informatie, op verschillende manieren:
Lidl telefoonnummer |
020-7095039 |
Lidl openingstijden Ma-vr: 08:00 tot 21:00 uur Za-zo: van 10:00 tot 18:00. |
een e-mail schrijven Lidl Nederland |
||
door contact op te nemen Lidl contact via het formulier op de website |
||
|
+31 6 12973375 aan |
Bestellingen door telefoonnummer Lidl of e-mail worden niet geaccepteerd, alleen via een account in het systeem van elektronische winkels Lidl.
Welke vragen worden gesteld klantenservice Lidl telefonisch
Nieuwe bezoekers aan de online winkel stellen vragen zoals:
- Hoe u uw account aanmaakt
- De voordelen van uw eigen account in het netwerk Lidl.
- Hoe een bestelling te plaatsen.
- Deadlines voor de toepassing.
- Wat te doen als de bestelling verloren is gegaan.
- Wat als het item is beschadigd, hoe het te retourneren.
- Contact opnemen met technische ondersteuning.
- hoe klacht Lidl.
- Hoe zich te abonneren op de nieuwsbrief van de winkel.
- Hoe een account te sluiten.
Er kunnen dergelijke vragen zijn:
- Welke kortingen handelen, hoe ze te krijgen.
- Wat is de minimale hoeveelheid online bestellen.
- Wat zijn de verzendkosten?
- Welke betaalmethoden worden aangeboden.
- Hoe de grootte van kleding en schoenen te berekenen.
- Manieren van uitwisseling en terugkeer.
- Hoe het verzendadres te veranderen na het plaatsen van de bestelling.
- Hoe de garantieperiode voor de goederen te kennen.
- Wat is een wettelijke garantie.
- Is het veilig om te winkelen bij Lidl webshop.
- Wat zijn cookies en waar zijn ze voor?
Wens om te profiteren van de aanbiedingen Lidl — leren openingstijden Lidl en voel je vrij om te gaan winkelen. Als u vragen heeft of een online aankoop wilt doen, let dan op de klok Lidl klantenservice en voel je vrij om je bestelling te plaatsen. Hij zal op een vooraf bepaalde tijd en plaats veilig aankomen.
0 Comments