Otto Contact in Nederland: hoe kunt U een contact opnemen Otto klantenservice?
Een korte geschiedenis van Otto company en Otto office
Otto is een van de grootste e-commerce bedrijven ter wereld en klanten in Nederland kunnen er contact mee opnemen via Otto klantenservice.
Door zijn postorderbedrijf op te zetten in 1949, schreef Werner Otto een belangrijk hoofdstuk in de Duitse naoorlogse geschiedenis. Binnen tien jaar was het postorderbedrijf, waarvan het assortiment bestond uit slechts 28 paar schoenen, uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 1.000 werknemers en een miljoenen jaaromzet.
In 1979 zet Otto office zijn internationale expansie voort en vormt Otto Holland in Nederland. In meer dan 30 jaar behaalt The Otto Groep nu twee derde van het omzet via e-commerce. Dit succes versterkt de positie van het bedrijf als ‘s werelds grootste online retailer voor mode- en lifestyle producten en is’ s werelds op een na grootste leverancier achter Amazon.
In 2010 richt zich het bedrijf op het nieuwe strategie: “Otto online only”. Dat betekent dat de klanten kunnen direct online shoppen, en ondersteuning van hoge kwaliteit van klantenservice ontvangen.
Otto biedt heel veel goede diensten en doet alles om de klanten tevereden houden over de hele wereld.
Interessante feiten over Otto company en Otto klantenservice
- Met meer dan 100 online winkels wereldwijd heeft Otto Group een heel competentiecentrum geopend.
- Met 30 gevestigde experts is het E-Commerce Competence Center, als een centraal contactpunt, tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling van z specifieke e-commerce strategieën, de beoordeling en conceptie van nieuwe bedrijfsmodellen, en testen en implementeren van technologische innovaties voor de Otto klantenservice.
- Het totaal aantal medewerkers is meer dan 50.000;
- Sinds 1998 werkt Otto online;
- Sinds 2010 wordt de dikke catalogus niet meer gepubliceerd.
Mogelijkheden om een contact op te nemen met Оttо online
Hebt U een opmerking of een vraag, dan kunt U op meerdere manieren contact met het bedrijf opnemen. Hierbij bieden wij contactgegevens aan en telefoonnummer Otto, die U zouden moeten helpen.
Otto contact en klantenservice zijn beschikbaar op:
- Er is een site https://www.otto.nl/ ontwikkeld waar u informatie kunt krijgen over de producten en diensten, een klantenrekening kunt aanmaken en een verlanglijstje kunt creëren.
- De online service -pagina is beschikbaar op https://www.otto.nl/service/ om u te helpen de antwoorden op uw vragen te krijgen voordat u contact opneemt met de klantenservice.
- Uw problemen zullen worden opgelost met behulp van het Otto telefoonnummer of de e-mail.
- U kunt inloggen op het persoonlijke account om rechtstreeks in contact te komen met een specialist van het bedrijf.
De klanten kunnen Otto telefoonnummer en de volgende platforms gebruiken
- Het contactnummer van Otto Nederland is + 088 465 1555
- Het klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur
- U kunt een e-mail sturen opklantenservice@ottobv.nl
- Facebook pagina https://www.facebook.com/ottonetherlands/
- Instagram pagina https://www.instagram.com/otto_nl/
- Pinterest pagina https://www.pinterest.com/otto_nl/
- Mocht U een klacht hebben, vul in de klachtenformulier. Binnen 2 werkdagen kunt U een aantwoord van klantenservice verwachten. https://www.otto.nl/complaintMail/
Profiteer van andere Otto contact kanalen
Hierbij zijn de volgende mogelijkheden, als de klant rechtstreeks met de juiste medewerker van klantenservice via de telefoon wil communiceren:
Bij het bellen naar het klantenservice Otto krijgt U eerst een welkomstboodschap en dan het keuzemenu.
Het keuze bestaat uit twee opties:
- Optie 1 is voor de klanten die de producten willen bestellen of retourneren.
- Optie 2 is voor de overige vragen. Dan wordt U verbinden met een medewerker van Otto klantenservice
Omdat het bedrijf alles doet om hun klanten tevreden te houden, krijgt U een verzoek om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek.
0 Comments