Hoe kunt u contact opnemen met Philips

📞 Bellen met Philips

Philips is een Nederlands elektronicaconcern. Oorspronkelijk komt het bedrijf uit Eindhoven, maar tegenwoordig is het hoofdkantoor in Amsterdam gevestigd. Philips produceert medische apparatuur en huishoudelijke apparaten. Consumenten zullen Philips vooral kennen van de stofzuigers, mixers, broodroosters en koffiezetapparaten. De meeste consumentenvragen zullen dan ook over dit soort producten gaan. Maar hoe kunt u contact opnemen met Philips?

Met welke vragen kunt u contact opnemen met Philips?

De vragen waarover u contact kunt opnemen met Philips kunnen flink verschillen. De vragen voor Philips kunnen grofweg in drie categorieën worden ingedeeld. Ten eerste kunt u een vraag hebben over een product of actie. Ten tweede kan de vraag gaan over een webshop bestelling en ten derde kan de vraag over een reparatie of omruiling gaan.
Vragen kunnen bijvoorbeeld zijn:
• Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
• Welke Philips Avent speen is geschikt voor mijn baby?
• Mijn Senseo apparaat geeft een storing. Wat moet ik doen?
• Wanneer kan ik mijn gerepareerde product verwachten?
• Wat is de levertijd van een bepaald product?
• Ik ben niet tevreden. Waar kan ik een klacht indienen?

BEL NU

Openingstijden telefonische helpdesk van het Philips

 

Maandag 08:00 – 17:00
Dinsdag  08:00 – 17:00
Woensdag 08:00 – 17:00
Donderdag 08:00 – 17:00
Vrijdag 08:00 – 17:00
Zaterdag 09:00 – 17:00
Zondag

 

  • Telefoonnummer het Philips Klantenservice:  0800-0230047
  • Belkosten: Gratis

Neem contact op met Philips via een telefoon.

Afhankelijk van de soort vraag kunt u Philips op verschillende manieren bereiken. Via de klantenservicepagina op de website kunt u kijken welke opties er voor uw vraag beschikbaar zijn. De Philips klantenservice is sowieso op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur te bellen op telefoonnummer 0800-0230047. Voor veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en tips over producten kunt u terecht bij de Philips Support pagina. Aan de hand van het modelnummer van uw apparaat krijgt u snel en eenvoudig de juiste informatie te zien.

Contact met het Philips Twitter

Philips heeft twee verschillende Twitter-accounts. Op de ene account worden interessante nieuwtjes en innovaties gedeeld, terwijl de Philips klantenservice een andere account gebruikt. Productgerelateerde vragen worden hier op maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 22.00 uur en in het weekend tussen 09.00 en 20.00 uur beantwoord.

Mijn Philips

Op de website is het ook mogelijk om een Mijn Philips-account aan te maken. Door dit te doen krijgt u eenmalig 10% korting op een bestelling in de Philips webshop. Daarnaast bent u als eerste op de hoogte van acties en komt u in aanmerking voor exclusieve promoties. Ook mag u stemmen op goede doelen om zo te bepalen welke goede doelen door Philips gesteund zullen worden.

 

Neem contact op met CAK via een Contactformulier

U kunt met Philips contact opnemen via een contactformulier op de website. Hier vult u eenvoudig alle informatie in en het is zelfs mogelijk om bijlagen toe te voegen. Als u een Mijn Philips-account heeft kunt u door in te loggen veel gegevens al in laten vullen.

Philips Facebook

Als u actief mee wil praten over activiteiten rondom gezondheid en welzijn moet u op de Facebookpagina van Philips zijn. Alle interessante nieuwtjes worden hier gedeeld en fans worden actief om hun bijdrage gevraagd. De klantenservice vindt u hier niet.

Philips Instagram

 

Op Instagram deelt Philips schitterende plaatjes en inspirerende verhalen. Ze linken regelmatig naar lekkere recepten en interessante blogs vol nuttige tips.

Pinterest Philips Contact

Ook op Pinterest kunt u terecht voor de nodige inspiratie. Philips verzamelt hier mooie foto’s, heerlijke recepten en leerzame geschiedenislessen.

Philips Support – YouTube

 

Op YouTube vindt u de meest uiteenlopende filmpjes van Philips. Indrukwekkende verhalen, kijkjes achter de schermen en reclames van over de hele wereld kunt u hier bekijken.

Philips LinkedIn

Wilt u op de hoogte blijven van (product)innovaties op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting? Dan moet u Philips op LinkedIn volgen. Hier leest u als eerste het laatste nieuws. Ook vacatures worden hier altijd geplaatst.

Chat met Philips

Het is ook mogelijk om met Philips contact te zoeken via een online chat. Vooral voor vragen omtrent een webshop bestelling is dit een goede manier van Philips support.

Nieuwsbrief Philips

Op de startpagina van Philips kunt u zich onderaan inschrijven voor de nieuwsbrief. U profiteert dan van de volgende voordelen:

  • Eenmalig 10% korting in de webshop
  • Extra garantie op bepaalde producten
  • Extra korting op geselecteerde accessoires

 

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: