Met Sanoma Contact opnemen via de Sanoma Klantenservice
Indien u feiten en informatie wenst te over de Sanoma Klantenservice, of hoe met Sanoma Contact op te nemen, kunt u het onderstaande artikel doorlezen.
Overzicht en geschiedenis
De Sanoma klantenservice is van uitstekende kwaliteit. In de onderstaande paragrafen kunt u hier meer over lezen. Het is een belangrijke mediagroep met activiteiten in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. In Nederland is het bedrijf vooral actief als uitgeverij. Wereldwijd heeft het bedrijf ongeveer 7500 werknemers, met een omzet van rond de 2 miljard euro.
Sanoma Nederland bestaat sinds 2001. Toen werden de tijdschriftendivisie van VNU en Ilse Media samengevoegd tot een bedrijf, wat onder toezicht kwam te staan van het Finse hoofdbedrijf. In Nederland geeft het bedrijf 30 tijdschriften uit, waaronder Libelle, Donald Duck, Ouders van Nu en VT Wonen. De strategie van het bedrijf is om zich toe te spitsen op de titels met grotere oplages die verschillende lagen van de bevolking bereiken. Daarnaast vult het bedrijf de fysieke tijdschriften aan met online content, aanwezigheid op social media en apps.
Sanoma Contact gegevens en voordelen
Het bedrijf heeft een brede waaier aan activiteiten in de uitgeverijwereld en heeft de volgende voordelen:
- Breed aanbod aan tijdschriften, met interessante titels voor mannen, vrouwen, ouderen en jongeren.
- Makkelijk te contacteren via verschillende kanalen, waaronder telefoon, email, online en via social media.
- Een sterke reputatie, zowel in Nederland als internationaal.
- Dankzij een breed aanbod aan producten, weet het bedrijf wat er speelt in de maatschappij en kan het daarop inspelen.
- Makkelijk om met Sanoma contact op te nemen
- Geïntegreerd klantenservice platform waar de klant met al zijn vragen terecht kan over het bedrijf zelf, maar ook over alle publicaties die het in Nederland aanbiedt.
- De mogelijkheid om online abonnementen af te sluiten of individuele titels te kopen.
- Adverteren in de titels van het bedrijf is eenvoudig en kan online geregeld worden.
Organisatie van de Sanoma Klantenservice
De klantenservice is georganiseer via het geïntegreerde klantenservice platform en heeft de volgende onderdelen:
- Producten
- Bestellen van producten. Dit gaat meestal via de website van het desbetreffende tijdschrijft.
- Bestellingen retourneren. Dit kunt u het beste via het klachtenformulier aangeven, waarna u de bestelling eenvoudig kunt terugsturen.
- Betalingen regelen. Verschilende betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar, zoals incasso, acceptgiro en AfterPay.
- Het regelen van de bezorging
- Abonnementen
- Afsluiten van nieuwe abonnementen
- Wijzigen van bestaande abonnementen.
- Aangeven van adreswijziging
- Opzeggen van abonnementen
- Abonnementen betalen
- Klachten indienen
- Contact
- Het opnemen van contact met het bedrijf
- Veelgestelde vragen
- Complimenten en klachten indienen
- Spelvoorwaarden lezen
- Contact opnemen met de kwaliteitsafdeling
Sanoma Telefoonnummer en andere contactgegevens
Men kan op de volgende manieren contact opnemen met Sanoma (waaronder via www.sanoma.nl)
- Telefonisch (van maandag tot en met vrijdag van 9.00u tot 21.00u) op het Sanoma telefoonnummer 088-5500250
- Het online vragenformulier, dat op te volgende link op te vragen is: https://klantenservice.sanoma.nl/cat-Home/service
- Het bezorgformulier kunt u hier vinden: https://klantenservice.sanoma.nl/cat-Home/service . Dit formulier kan gebruikt worden indien u het meest recente nummer van een tijdschrift waarop u geabonneerd bent, niet hebt ontvangen.
- Het verhuisformulier kan gevonden worden via de volgende link: https://klantenservice.sanoma.nl/cat-Home/service . Mocht u verhuizen, kunt u de adreswijziging via dit formulier doorgeven.
- Via de post. Het Sanoma adres is Postbus 1900, 2130JH Hoofddorp
- Verder is Sanoma ook via Facebook te bereiken op https://www.facebook.com/sanomagroup/
Vragen die best via de Sanoma Telefoon gesteld kunnen worden
De klantenservice Sanoma is goed geregeld, en de meeste vragen kunt u via het online platform stellen. Het zou kunnen dat u sommige vragen liever via de Sanoma telefoon stelt, gezien dit het communicatieproces kan vereenvoudigen. Het gaat hier onder meer om:
- Verhuizingen naar het buitenland
- Vragen omtrent betalingen die niet zijn doorgekomen
- Vragen die niet beantwoord worden door de veelgestelde vragen
- Zaken die een snel antwoord behoeven
- Dringende klachten waarop u snel een reactie nodig heeft van de Sanoma klantenservice
1 Comment
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
ik probeer al een poosje het feesttasje te betalen maar dit lukt mij niet wel erg jammer ik zou het tasje graag willen hebben.