Telfort klantenservice: de helpdesk voor al uw vragen
Telfort is een dochterbedrijf van KPN en een aanbieder van Internet, interactieve televisie, vaste en mobiele telefonie in Nederland. Wilt u klant worden van dit bedrijf? Of bent u al lang klant van dit bedrijf? Heeft u informatie nodig over dit bedrijf? Voor zowel bestaande als nieuwe klanten staat Telfort klantenservice klaar.
Vragen van bestaande en potentiële nieuwe klanten kan de klantenservice allemaal aan. Bel op 088-7650200 voor Telfort customer service.
Eenvoudig en snel contact opnemen met Telfort klantenservice
Op Telfort.nl vindt u al heel wat informatie over dit bedrijf. Er staat er veel informatie over de verschillende diensten van Telfort. Internet, TV en bellen zitten allemaal in het dienstenpakket, en kunnen voordelig worden gecombineerd.
Telfort Klantenservice – 088-7650200
Niet alleen particuliere klanten komen hier aan hun trekken. Voor de bedrijven en zzp’ers bestaat er Telfort Zakelijk. Op de website staat er een uitgebreid overzicht over de diensten die speciaal zijn samengesteld voor deze doelgroep. De klantenservice is er ook voor deze doelgroep.
Heeft u vragen over uw abonnement bij Telfort? Internet storingen geconstateerd? Bel naar 088-7650200
Eenvoudig en snel contact
Bij Telfort klantenservice bent u terecht voor alle vragen gerelateerd aan:
- Uw abonnement verlengen,
- Storingen en onderhoud,
- Uw factuur,
- Belstatus en verbruik,
- Problemen bij het inloggen.
Met al deze vragen en nog veel meer kunt u terecht bij de klantenservice. Het is nu heel makkelijk om met Telfort contact te hebben.
Eenvoudig en vlug contact via het Telfort telefoonnummer
Bel naar 088-7650200, het Telfort telefoonnummer. Het is de snelste manier om aan de antwoorden te komen op uw vragen. De klantenservice is alle dagen van de week en elk uur van de dag beschikbaar voor uw vragen. U wordt altijd snel en heel klanTVriendelijk geholpen.
Het Alles-in-1 Glasvezel pakket van Telfort: Internet, TV en bellen
Bij Telfort kunt u terecht voor een compleet Alles-in-1 Glasvezel pakket bestaande uit supersnel Internet, interactieve TV en bellen. Alles wat u nodig heeft in een voordelig pakket: interactieve TV met 70 zenders(een deel in HD kwaliteit), Internet tot 50 Mb/s en goedkoop bellen naar mobiele en vaste nummers binnen Nederland en naar het buitenland. Ook in het pakket zit onbeperkt en gratis luisteren naar voicemails. Daarnaast hoeft u geen nieuw nummer te nemen. U behoudt het telefoonnummer waarmee u gewend bent. Overstappen is dus lekker makkelijk op deze manier.
Telfort: TV en Internet
Geniet van de betrouwbare en snelle InternetVerbinding op het netwerk van KPN. U krijgt, dankzij de gratis WiFi modem, draadloos Internet in uw heel huis. Met deze betrouwbare Internet snelheid kunt u down- en uploaden met dezelfde constante snelheid. Geen lastige wachttijden meer. Binnen dit pakket kunt u tot 5 TV’s aansluiten. U kunt dus genieten van interactieve TV in heel uw huis. Met wel 70 TV-zenders, waarvan 26 in scherpe HD kwaliteit. Daarnaast heeft u toegang tot meer dan 10.000 films en series. Moet u tijdens het kijken dringend van uw plaats? Geen nood. In het pakket van Telfort zit ook Live TV pauzeren.
Dit alles kan met het Alles-in-1 Glasvezel pakket van Telfort. TV kijken kan ook via uw mobiele apparaten zoals uw tablet en mobieltje. Wilt u dit pakket proberen? Wilt u meer weten over het Alles-in-1 Glasvezel pakket van Telfort? De beschikbare TV-zenders binnen dit pakket en de beschikbaarheid op uw adres? Bel dan 24 uur per dag en 7 dagen per week op 1122 voor Telfort Klantenservice.
De Telfort klantenservice heeft vakkundig en klanTVriendelijk personeel die u graag te woord staat. Geen enkel vraag of probleem kunnen zij niet aan. Maak gerust contact via het telefoonnummer 088-7650200. Alle vragen worden snel en professioneel afgehandeld.
Wacht niet langer bel vandaag!
Contact Telfort – 088-7650200
Telfort: Contact
De verschillende manieren om met Telfort contact op te nemen, vindt u in de onderstaande tabel:
Afdeling | Telefoon | Openingstijden |
Klantenservice | 0900 9596 | Ma t/m vr: 09.00 tot 21.00 Zaterdag: 10.00 tot 17.00 Zondag: Gesloten Feestdagen: Gesloten |
Bellen en Bestellen | 0800 1707 | Ma t/m vr: 09.00 tot 21.00 Zaterdag: 10.00 tot 17.00 Zondag: Gesloten Feestdagen: Gesloten |
Buitenland | +31 88 7650 200 | Ma t/m zo: 0.00 tot 23.59 |
4 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
het lukt mij niet op welke wijze dan ook, mijn verhuizing door te geven, en wel op 17 september a.s. van Damweg 9, 8084 AM ‘t Harde, naar De Helling 56, 8251 HG Dronten. Ook het telefonisch contact werd na lang wachten verbroken.
Ik heb een 3 in 1 pakket en wil op genoemde datum kunnen telefoneren, internetten en e-mailen. (Kan ik mijn telefoonnummer behouden?)
Wanneer kan ik uw monteur tegemoet zien?
Bij voorbaat dank!
f.keizer2@telfort.nl
Ik heb een noreply mail gekregen van Jan Willem waar in staat dat mijn nummer 020-8221282 is vervallen en ik het nieuwe nummer 020-3547456. Dit moet terug gedraaid worden. Ik heb mijn nummer niet laten vervallen. Ik wil 020-8221282 behouden. Ik wil geen ander telefoonnummer.
Hallo het Animo kastje wat bij de tv hoort werkt niet meer Het knippert de hele tijd . Wat moeten we doen?
Beste administratie,
U heeft een aanbieding de eerste 10 maanden voor €29,95.
Op het moment ben ik klant bij online. Moet ikzelf het abonnement opzeggen? Hoe kan ik een datum inplannen zodat ik blijf ik een aansluiting blijf hebben. Dit is voor mij belangrijk betreft mijn werk.