Nummerinformatiedienst

UPS Contact, voor Hulp en Vragen

UPS contact is in het leven geroepen om vragen te beantwoorden en om hulp te bieden. United Parcel Service heeft hiertoe een efficiënt klantcontact centrum ingesteld, waarbij de klant in één keer goed geholpen wordt. Op deze manier wordt niet alleen de klant goed geholpen, maar houdt UPS ook feeling met haar clientèle. Zo luistert deze multinational naar haar afnemers en biedt het adequate oplossingen en hulp. Het bedrijf trekt lering uit hetgeen zij terugkrijgen via het klantcontact centrum en voert zo mogelijk op basis hiervan verbeteringen door in haar bedrijfsvoering.

De dagelijkse praktijk van het UPS contact

 Het UPS contact is voor de mensen met vragen een prettig contact. Vriendelijk en deskundig personeel staan voor klaar om hulp te bieden bij problemen en om vragen te beantwoorden. De klant kan ten alle tijden rekenen op een persoonlijke benadering en op persoonlijke aandacht. Zo maakt UPS haar dienstverlening persoonlijk en is het een betrokken partner voor iedereen die gebruik maakt van de diensten die United Parcel Service aanbiedt.

 

Zowel zakelijke afnemers als particuliere consumenten kunnen bellen voor:

  • Uitleg over facturen
  • Hulp bij het verrichten van betalingen
  • Hulp bij het installeren van UPS-technologie
  • Vragen over upgraden en gebruik van deze technologie
  • Klachten
  • Overige vragen en/of opmerkingen

UPS Klantenservice

De UPS klantenservice is ingericht om gehoor te geven aan de wens van haar klanten. Het is een

vraagbaak die tot doel heeft om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden. De manier waarop dit gebeurt is uiterst professioneel, zonder daarbij de individuele klant daarbij uit het oog te verliezen. De medewerkers van de klantenservice worden regelmatig geschoold. Zo zijn en blijven zij op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen de onderneming. Daarnaast is er aandacht voor persoonlijke training en ontwikkeling van deze medewerkers. Door deze professionaliteit en deskundigheid wordt de consument goed en correct geholpen.

UPS Telefoonnummer

 

Telefonisch in contact komen met UPS kan via één centraal telefoonnummer. Er is bewust gekozen voor één telefoonnummer, zodat men niet eerst zelf hoeft na te gaan welk nummer er gebeld moet worden. U kunt contact opnemen met de UPS en ontvang het opnemen van uw gesprek via dit telefoonnummer – 0900-2255-877 – en worden vragen of direct beantwoord of wordt men direct doorverbonden naar de juiste afdeling. De wachttijd is zeer kort wat de kwaliteit van deze dienstverlening zeker naar een hoger level tilt.

UPS Nederland

UPS is een wereldwijd opererende onderneming. Ook in Nederland behoort dit bedrijf tot de grootste spelers op de markt van pakketbezorging. UPS Nederland is dan ook verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van UPS in ons land. Onder dit brede palet van diensten valt ook het klantcontactcentrum. Dit kan immers alleen goed functioneren als de medewerkers dezelfde taal spreken als de inwoners van het land en daarbij ook de cultuur van de mensen (klanten) kent. Via ups.com is het mogelijk om te kiezen voor Nederland. De website die zich dan ontvouwt is geheel gericht op Nederland en uiteraard is hier ook het UPS Nederland contact op te vinden.

Hoewel op deze site veel informatie te vinden is, is het bellen met de klantenservice van UPS vaak de meest snelle en de meest efficiënte manier om problemen op te lossen. Het voordeel van bellen is dat men het probleem helder en duidelijk aan de orde kan stellen en dat de oplossing hierdoor sneller kan worden geboden.

Firma UPS Klantenservice
Telefoonnummer 020-5040500
Web http://www.ups.com
Contact Webpagina https://www.ups.com/nl/nl/help-center/contact.page?

WEB-UPS CONTACT

UPS kan ook bezocht worden en wel op onderstaand adres:

United Parcel Service Nederland B.V.

Zandsteen 22

2132 MR Hoofddorp

Nederland

 

Voor welke manier men ook kiest om in contact te treden met UPS, een UPS contact is altijd een prettig contact waarbij er niet gedacht wordt in problemen, maar in oplossingen – 0900-2255-877

 

2 Comments

  1. arnold verleyzen

    betreft: trackingnummer 1Z73A6668729617
    Ik was de hele dag thuis op 22/0/2018, geen notice ontvangen !
    Ik kan mij onmogelijk naar Dendermonde begeven.
    Graag een tweede aanbieding oorspronkelijk adres (pakje evnteel in witte poort leggen)

    ik kan UPS Belgie niet bereiken per email = door te sturen aub

  2. M v. Elteren

    Waar is mijn pakket? tracking nr. 983676116977. Het pakket is NIET bij het UPS Point Kissel 43 Heerlen!!!

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: