Vodafone Contact en Informatie
In dit artikel geven wij u een overzicht van de diverse diensten van Vodafone evenals Vodafone contact informatie om de helpdesk te bereiken.
Vodafone behoort tot de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in de wereld, het bedrijf opereert in 42 landen met het hoofdkantoor in Groot Brittannië. In Nederland gebruikt de organisatie de naam Libertel en heeft een landelijk dekkend netwerk voor zowel particulier als zakelijke klanten.
Telefoonnummer Vodafone – 1201
Dienstenaanbod
Vodafone biedt diverse diensten aan voor particulier en zakelijk gebruik. Deze diensten zijn onderverdeeld in mobiele diensten en diensten voor thuisgebruik.
- Mobiele telefonie: Hierbij zijn verschillende mogelijkheden. U kunt kiezen voor een abonnement of prepaid mobiele telefonie. De klant kan zelf de samenstelling bepalen van de hoeveelheid SMS berichten, belminuten en dataverbruik. Bij een Prepaid SIM kaart moet de klant zelf opwaarderen, Voda fone biedt de mogelijkheid op te waarderen via de telefoon, de app, de website of met een prepaid kaart die te koop is in diverse winkels.
- SIM only of met telefoon: Er worden zowel losse SIM kaarten verkocht als kaarten inclusief toestel. Op de website zijn alle beschikbare modellen te bekijken inclusief specificaties en prijzen. Bij duurdere toestellen zijn alle aanbieders sinds 2015 verplicht een inkomenstoets uit te voeren bij het Bureau Kredietregistratie voor toestellen die boven €250,- gesubsidieerd worden.
- SIM voor tablet: Tablets zonder telefonie mogelijkheden krijgen een speciale SIM kaart zonder regulier 06 nummer. Dit is ingesteld om de druk op beschikbare 06 nummers te verlagen.
- Televisie: Interactieve televisie werkt met een speciale TV Box inclusief Uitzending Gemist functionaliteit. Naast het standaard zenderpakket zijn er diverse themapakketten beschikbaar.
- Internet voor thuis is beschikbaar als DSL verbinding evenals een snellere glasvezelverbinding.
- Vaste Telefonie: Thuis telefoneren met een vaste lijn behoort ook tot de mogelijkheden. U kunt daarbij gebruik maken van nummerbehoud als u overstapt van een andere aanbieder. Belminuten worden per seconde afgerekend, er wordt niet afgerond naar hele minuten.
Zowel de mobiele diensten als de diensten voor thuis zijn via de website te bestellen. Voor meer informatie kunt u bellen naar 1201
Vodafone Klantenservice
U kunt de Vodafone klantenservice op meerdere manieren bereiken. Klanten kunnen inloggen op de pagina van My Vodafone via de website www.vodafone.nl of via de app op een mobiel apparaat. De app is beschikbaar op Android via de Google Play Store, op iOS via de Apple Store en Windows via de Windows store. U kunt inloggen op de MyV dienst met uw gebruiksnaam of mobiele nummer en uw persoonlijke wachtwoord.
Vodafone Contact
De klantenservice is te bereiken via Social Media diensten als de Facebook en Twitter pagina’s van Vodafone; Contact is daarnaast ook mogelijk via een gebruikersforum waar klanten vragen kunnen stellen en elkaar antwoord kunnen geven. Medewerkers van Voda fone zijn ook actief op dit forum.
Klantenservice Vodafone
Het is ook mogelijk om de helpdesk telefonisch te bereiken. Directe vragen kunt u stellen via het 1201 telefoonnummer van de klantenservice, Vodafone biedt ook een Live Chat via de website voor direct contact met een medewerker.
Telefoonnummer Vodafone
Voor telefonisch contact kunt u het beste het Vodafone klantenservice nummer 1201 bellen voor meer informatie op dit telefoonnummer. Vodafone is ook bereikbaar voor zaken die minder dringend zijn, u kunt in dat geval via het reactieformulier op de website www.vodafone.nl een bericht sturen. U zult zo snel mogelijk een reactie krijgen van het Vodafone contact team.
0 Comments